Unity 2D scripte text dosyası eklenmiyor

Kernel60Hz

Centipat
Katılım
22 Nisan 2023
Mesajlar
160
Çözümler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Bir script yazdım ve orada volumeamount isimli alana Text'i sürükleyemiyorum kabul etmiyor.
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;

public class AudSys : MonoBehaviour
{
    public Text volumeAmount;

    public void SetAudio(float value)
    {
        AudioListener.volume = value;
        volumeAmount.text = ((int)value * 100).ToString();
    }
}
 
Bir script yazdım ve orada volumeamount isimli alana Text'i sürükleyemiyorum kabul etmiyor.
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;

public class AudSys : MonoBehaviour
{
    public Text volumeAmount;

    public void SetAudio(float value)
    {
        AudioListener.volume = value;
        volumeAmount.text = ((int)value * 100).ToString();
    }
}
.text olarak değil .Text olarak düzenle olmazsa tekrar yaz
 
Text yerine textmeshpro atmaya çalıştığın için sürüklenmiyor muhtemelen ve inte yanlış çeviriyorsun kodu.

Bu şekidle düzelt çünkü sadece value yi int e çevirip 100 le çarpıyorsun.
Kod:
volumeAmount.text = ((int)(value * 100)).ToString();
 
Bir script yazdım ve orada volumeamount isimli alana Text'i sürükleyemiyorum kabul etmiyor.
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;

public class AudSys : MonoBehaviour
{
    public Text volumeAmount;

    public void SetAudio(float value)
    {
        AudioListener.volume = value;
        volumeAmount.text = ((int)value * 100).ToString();
    }
}
Neden text kullanıyorsun ki? Artık eskide kaldı çok kötü bence old text. Textmeshpro yu arsştır ve onu kullanmaya başla. Hem kullanımı kolay hemde çok detaylı ayarlar yapabiliyorsun.
 
Artı -1 Eksi

Geri
Yukarı