Ozamam setactive false yerine -destroy(objenin adı)- yap obje yi yok et sonra objeyi tekrar oluşturmak için instantace(obje adı) yap oluşturacağın objeyi prefab yapmayı unutma daha detaylı bilgi için:
Unity - Manual: Instantiating Prefabs at run time
docs.unity3d.com
Anlamadığın yer olursa çevir gene anlamassan veya karışık gelirse DC verirsin oradan yardım ederim istersen
Edit: Yardım etmek çok isterim .
Bu dediğini yaptım bu sefer obje siliniyor fakat tam ortada spawn oluyor .
edit DC linki buradan paylaşsam sorun olur mu bir de?
Coll. Gameobject. Tag=="cups"
Tarafini anlamadım. Onu ne için yazdınız.
Bunu o kolon tekrar spawn olurken aktive etmeniz gerekir.
Dediğimi anlamadınız galiba? Spawn yaptığın class kodunu atar mısın? Detayli anlatayım.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.