Unity Assets\items\FireSystem.cs(69,6): error CS1513: } expected hatası

DenizOguzz

Femtopat
Katılım
16 Şubat 2020
Mesajlar
45
Yer
Aydın
Merhab, a ben "unity" adlı programdan oyun yapacaktım hata kodu yerinde [Assets\items\FireSystem.cs(69,6): error CS1513: } expected] yazıyor sorunlu olan metin belgesinde ben hiçbir şey göremedim hatalı eğer hata varsa yazar mısınız? Ve kontrol amaçlı hatalı olan metin belgeyi atıyorum size.

Kod:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

public class FireSystem : MonoBehaviour.
{

RaycastHit hit;
public GameObject RayPoint;
public CharacterController Karakter;

Animator GunAnimSet;

public bool CamFire;
float gunTimer;
public float gunCooldown;
public ParticleSystem MuzzleFlash;

[Header("Oyun Sesleri")]
AudioSource SesKaynak;
public AudioClip FireSound;
public float range;

// Start is called before the first frame update.
void Start() {

SesKaynak = GetComponent<AudioSource>();
GunAnimSet = GetComponent<Animator>();

}

// Update is called once per frame.
void Update()
{
GunAnimset.SetFloat("hız", Karakter.velocity.magnitude);

if (Input.GetKey(KeyCode.Mouse0) && CamFire == true && Time.time > gunTimer) ;
{
Fire();
gunTimer = Time.time + gunCooldown;
}

void Fire()
{

if (Physics.Raycast(RayPoint.transform.position, RayPoint.transform.forward, out hit, range))
{
MuzzleFlash.Play();
SesKaynak.Play();

SesKaynak.clip = FireSound;

Debug.Log(hit.transform.name);

GunAnimSet.Play("fire", -1, 0f);

}

}

}
 

erentronik

Picopat
Katılım
14 Eylül 2020
Mesajlar
165
Çözümler
1
Yer
/boot
Yeni satır olursa sorun olmaz. Önemli olan en sona bir tane daha } işareti koyman.
 

erentronik

Picopat
Katılım
14 Eylül 2020
Mesajlar
165
Çözümler
1
Yer
/boot
Şimdi ise Assets\items\FireSystem.cs(38,9): error CS0103: The name 'gunanimset' does not exist in the current context hatasını veriyor.
Bu sorunu projenin başka dosyalarına bakmadan çözemem.
14'üncü satıra Animator GunAnimSet = new Animator(); yazmayı dene.
 
Yukarı