Unity CS1002 Expected hatası

ZeusRum

Hectopat
Katılım
17 Ekim 2020
Mesajlar
340
Çözümler
1
Yer
İstanbul
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
İ5-4590 GT730 2GB 8GB RAM
Cinsiyet
Erkek
Kodu çalıştırmayı denediğimde CS1002 Expected hatası alıyorum.
Kod
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class ArabaKontrol : MonoBehaviour
{
public WheelCollider onSolCol;
public WheelCollider onSagCol;
public WheelCollider arkaSolCol;
public WheelCollider arkaSagCol;
public GameObject onSol;
public GameObject onSag;
public GameObject arkaSol;
public GameObject arkaSag;
public float maxMotorGucu;
public float maxDonusAcisi;
public float motor;
void Start()
{

}

void Update()
{
}
private void FixedUpdate()
{
motor = maxMotorGucu * Input.GetAxis("Vertical");
float donus = maxDonusAcisi * Input.GetAxis("Horizontal");
onSolCol.steerAngle = onSagCol.steerAngle = donus;
arkaSagCol.motorTorque = motor;
arkaSolCol.motorTorque = motor;
SanalTeker();
}
private void FixedUpdate()
}
void SanalTeker()
{
Quaternion rot;
Vector3 pos;
onSolCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
onSol.transform.position = pos;
onSol.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
onSagCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
onSag.transform.position = pos;
onSag.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
arkaSolCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
arkaSol.transform.position = pos;
arkaSol.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
arkaSagCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
arkaSag.transform.position = pos;
arkaSag.transform.position = rot;
}
}
}
 
Kodunu kod bölümüne yazıp atarsan daha rahat anlaşılır böylece daha rahat görebiliriz hatayı şu an hiçbir şey anlaşılmıyor. İlk gördüğüm hata 2 tane FixedUpdate fonksiyonu olması, içi boş olanı silebilirsin gerek yok ona.
 
Kodunu kod bölümüne yazıp atarsan daha rahat anlaşılır böylece daha rahat görebiliriz hatayı şu an hiçbir şey anlaşılmıyor. İlk gördüğüm hata 2 tane fixedupdate fonksiyonu olması, içi boş olanı silebilirsin gerek yok ona.

Nasıl atılcağını bilmiyorum.
[CODE title="Kod" highlight="70"]using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class ArabaKontrol : MonoBehaviour
{
public WheelCollider onSolCol;
public WheelCollider onSagCol;
public WheelCollider arkaSolCol;
public WheelCollider arkaSagCol;

public GameObject onSol;
public GameObject onSag;
public GameObject arkaSol;
public GameObject arkaSag;

public float maxMotorGucu;
public float maxDonusAcisi;
public float motor;

void Start()
{

}

void Update()
{

}
private void FixedUpdate()
{

motor = maxMotorGucu * Input.GetAxis("Vertical");
float donus = maxDonusAcisi * Input.GetAxis("Horizontal");

onSolCol.steerAngle = onSagCol.steerAngle = donus;
arkaSagCol.motorTorque = motor;
arkaSolCol.motorTorque = motor;

SanalTeker();

}
}
void SanalTeker()

{
Quaternion rot;
Vector3 pos;
onSolCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
onSol.transform.position = pos;
onSol.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
onSagCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
onSag.transform.position = pos;
onSag.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
arkaSolCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
arkaSol.transform.position = pos;
arkaSol.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
arkaSagCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
arkaSag.transform.position = pos;
arkaSag.transform.position = rot;
}
[/CODE]
Kodunu kod bölümüne yazıp atarsan daha rahat anlaşılır böylece daha rahat görebiliriz hatayı şu an hiçbir şey anlaşılmıyor. İlk gördüğüm hata 2 tane fixedupdate fonksiyonu olması, içi boş olanı silebilirsin gerek yok ona.

Cevap verecek misiniz bir türlü çözemedim kimsede cevap da vermiyor.
 
Son düzenleme:
C#:
using UnityEngine;


public class ArabaKontrol : MonoBehaviour
{
    public WheelCollider onSolCol;
    public WheelCollider onSagCol;
    public WheelCollider arkaSolCol;
    public WheelCollider arkaSagCol;
    public GameObject onSol;
    public GameObject onSag;
    public GameObject arkaSol;
    public GameObject arkaSag;

    public float maxMotorGucu;
    public float maxDonusAcisi;
    public float motor;

    private void FixedUpdate()
    {
        motor = maxMotorGucu * Input.GetAxis("Vertical");
        float donus = maxDonusAcisi * Input.GetAxis("Horizontal");
        
        onSolCol.steerAngle = onSagCol.steerAngle = donus;
        arkaSagCol.motorTorque = motor;
        arkaSolCol.motorTorque = motor;
    }

    void SanalTeker()
    {
        Quaternion rot;
        Vector3 pos;

        onSolCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
        onSol.transform.position = pos;
        onSol.transform.rotation = rot;


        onSagCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
        onSag.transform.position = pos;
        onSag.transform.rotation = rot;

        arkaSolCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
        arkaSol.transform.position = pos;
        arkaSol.transform.rotation = rot;


        arkaSagCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
        arkaSag.transform.position = pos;
        arkaSag.transform.rotation = rot;
    }
}

Kodda çok fazla hata vardı, düzeltebildiğim kısımları düzelttim ama kodu aldığın yere tekrar bak çok fazla yanlış var belki yanlış yazmış olabilirsin.
 
Nasıl atılcağını bilmiyorum.
[CODE title="Kod" highlight="70"]using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class ArabaKontrol : MonoBehaviour.
{
public WheelCollider onSolCol;
public WheelCollider onSagCol;
public WheelCollider arkaSolCol;
public WheelCollider arkaSagCol;

public GameObject onSol;
public GameObject onSag;
public GameObject arkaSol;
public GameObject arkaSag;

public float maxMotorGucu;
public float maxDonusAcisi;
public float motor;

void Start()
{

}

void Update()
{

}
private void FixedUpdate()
{

motor = maxMotorGucu * Input.GetAxis("Vertical");
float donus = maxDonusAcisi * Input.GetAxis("Horizontal");

onSolCol.steerAngle = onSagCol.steerAngle = donus;
arkaSagCol.motorTorque = motor;
arkaSolCol.motorTorque = motor;

SanalTeker();

}
}
void SanalTeker()

{
Quaternion rot;
Vector3 pos;
onSolCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
onSol.transform.position = pos;
onSol.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
onSagCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
onSag.transform.position = pos;
onSag.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
arkaSolCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
arkaSol.transform.position = pos;
arkaSol.transform.position = rot;
Quaternion rot;
Vector3 pos;
arkaSagCol.GetWorldPose(out pos, out rot);
arkaSag.transform.position = pos;
arkaSag.transform.position = rot;
}
[/CODE]

Cevap verecek misiniz bir türlü çözemedim kimsede cevap da vermiyor.

Çok teşekkür ederim oldu :)
 

Yeni konular

Geri
Yukarı