Vs CS1002 expected hatası

Hazeyn_44

Hectopat
Katılım
23 Nisan 2020
Mesajlar
266
Yer
Ankara
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
Casper Excalibur G770
İşlemci:11th Gen Intel(R) Core(TM) i5-11400H @ 2.70GHz, 2688 Mhz, 6 Çekirdek, 12 Mantıksal İşlemci
Ram: 16GB 3200MHz DDR4 CL16 Dual Channel
Ekran Kartı: Nvidia Geforce GTX 1650 4GB GDDR6
SSD: 500GB M.2 SSD PCle 3.0 (PCle; Okuma: 2300MB/s - Yazma: 1800MB/s)
İşletim Sistemi: Microsoft Windows 11 Pro Insider Preview
Ekran: 15.6" FHD IPS 144HZ 3ms 45% 250NIT
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrenci
Unity ile flappy bird oyunu yapıyordum ama CS1002 hatası aldım. Hatam nerede?

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class birdcontroller : MonoBehaviour
{

    public float velocity = 1f;
    public Rigidbody2D rb2D;
   
    void Update()
    {
        if (Input.GetMouseButtonDown(0)
        {
            rb2D.velocity = Vector2.up * velocity;
        }
   
    }
}
 
Hocam affınıza sığınıyorum ama ChatGPT'ye sordum, hatanın bir parantezin eksik olduğundan mütevellit kaynaklandığı söyledi.
C#:
if (Input.GetMouseButtonDown(0))
{
    rb2D.velocity = Vector2.up * velocity;
}
Kısaca bakar mısınız doğru söylediyse birazcık öveceğim kendisini.
 
Hocam affınıza sığınıyorum ama ChatGPT'ye sordum, hatanın bir parantezin eksik olduğundan mütevellit kaynaklandığı söyledi.
C#:
if (Input.GetMouseButtonDown(0))
{
    rb2D.velocity = Vector2.up * velocity;
}
Kısaca bakar mısınız doğru söylediyse birazcık öveceğim kendisini.
Evet belirttiği satırda parantez kapatılmamış. Visual Studio'da bu hatayı gösteriyor olması lazım.
 
Hocam affınıza sığınıyorum ama ChatGPT'ye sordum, hatanın bir parantezin eksik olduğundan mütevellit kaynaklandığı söyledi.
C#:
if (Input.GetMouseButtonDown(0))
{
 rb2D.velocity = Vector2.up * velocity;
}
kısaca bakar mısınız doğru söylediyse birazcık öveceğim kendisini.

Hiç fark etmemişim :D bir deneyeceğim.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı