Unity GitHub'dan atılan dosyaları birleştirme

iyiouncu

Femtopat
Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
17
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Ömer hocam bu sorum tam size göre. Beni hatırladınız mı? Hani Unity de 2 kişi proje gelişirmeyi göstermiştiniz bana. Onun için ayrıca teşekkürler.
Sizin sayenizde bir aset aldık ve bir oyun yapmaya başladık ama bir sorıun var;

Mesela ben karakteri yapıyorum, arkadaşım da o sırada arka planı düzenliyor. Arkadaşım bana GitHub'dan kendi dosyalarını atınca arkadaşımın yaptıklarının hepsi bana geçiyor ve benim yaptıklarım kayboluyor. Ben istiyorum ki arkadaşım bana kendi dosylarını atıncaa benimki ile birleşsin benimki kaybolmasın. Bu mümkün mü acaba?
Yardımcı olursanız çok seviniriz.
@Ömerrrrrr
 
Github hub kurulumuna falan uzaksanız, ftp ile yaparsınız. Sosyalde de, youtube'da da bu konuda bir sürü paylaşım var. Kolay gelsin..
 
Merhaba evet hatırladım tabi :D Sizin yaptıklarınızın kaybolmaması gerekiyor aslında. Eğer ki aynı şey üzerinde değişikliğiniz yoksa onun attıkları sizinkini etkilememeli. Pull tuşuna bastığınız zaman conflict uyarısı alıyor musunuz?
1705389766754.png

Bu şekilde
 

Merhaba evet hatırladım tabi :D Sizin yaptıklarınızın kaybolmaması gerekiyor aslında. Eğer ki aynı şey üzerinde değişikliğiniz yoksa onun attıkları sizinkini etkilememeli. Pull tuşuna bastığınız zaman conflict uyarısı alıyor musunuz?
Eki Görüntüle 2086004
Bu şekilde

hocam benim ekranım böyle kuş filan havada arkadaşımdada kuş yerde ben arkadaşıma githubdan atınca onun kuşuda havada oluyor yani benimki ile aynı. biz şunu istiyoruz ben zıplama animasyonu yaparken oda koşmayı yapsın o bana atınca benimkilerin üstüne yazılsın benimkiler silinmesin @Ömerrrrrr
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2024-01-16 190250.png
    Ekran görüntüsü 2024-01-16 190250.png
    430,9 KB · Görüntüleme: 31
Bunu yapmak için objeleri prefab olarak kaydedin. Şimdi siz ikiniz de sahne üzerinde çalışıyorsunuz. Dolayısıyla yaptığınız değişiklikler çakışıyor çünkü ikiniz de sahneyi değiştiriyorsunuz. Onun yerine örneğin kuşu bir prefab olarak kaydedin ve animasyon değişikliğini sahnede değil de prefabin üstünde yapın. Ardından o değişikliği gönderin. Prefab pre fabrik yani daha önceden oluşturulmuş olarak kullanılıyor. Örneğin siz bu kuşu oluşturdunuz ve sahneye 20 tane attınız. Bir değişiklik yapmak istediğinizde eğer bu kuş bir prefab değilse tek tek 20 tane kuşta ilgili değişikliği yapmanız gerekir. Ama eğer kuşu prefab yaparsanız, prefabi değiştirir değiştirmez sahnedeki 20 kopyası da değişir. Ha bu prefabi %100 her yerde aynı kullanmak zorunda değilsiniz. Atıyorum bu kuşun üzerinde bir kod olsun ve bunun bir hareket hızı değişkeni olsun. Bu kuşu sahneye attıktan sonra sahnede hızını değiştirirseniz sadece değiştirdiğiniz kuş için değişir.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı