Unity ımage objesinin collider2D nesnesinde Click'ya da çarpışma olmuyor neden?
Sahnede silah zeminine tıkladığımda ımage nesnesi ekranda beliriyor ama üzerinde Click yaptığımda kayboluyor (collider2D kullanılmıştır). Aynı durumu gameobject ekleyip collider2D kullandığımda ekrandan kaybolmuyor istediğim bu ama canvas UI elemanlarından ımage nesnesinde bu olmuyor hatta sahnede collider2D açık ve is trigger kapalı halde olmasına ragmen enemy içinden geçiyor bunun sebebi nedir?
Sahnede silah zeminine tıkladığımda ımage nesnesi ekranda beliriyor ama üzerinde Click yaptığımda kayboluyor (collider2D kullanılmıştır). Aynı durumu gameobject ekleyip collider2D kullandığımda ekrandan kaybolmuyor istediğim bu ama canvas UI elemanlarından ımage nesnesinde bu olmuyor hatta sahnede collider2D açık ve is trigger kapalı halde olmasına ragmen enemy içinden geçiyor bunun sebebi nedir?