Kodu kaydetmemişsin sanırım. Editörde değişkenlerin de gelmemiş. Kaydeder misin?
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PlayerJump : MonoBehaviour
{
private Rigidbody2D rigid;
public float JumpForce = 15f;
public bool isJump = false;
private void Start()
{
rigid = GetComponent<Rigidbody2D>();
}
private void FixedUpdate()
{
if (Input.GetKey(KeyCode.Space))
{
rigid.AddForce(Vector2.up * JumpForce);
}
}
}
Kodu kaydedince çalıştı ama getkey de çalışıyor getkeydown da çalışmıyor.
Kod:using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class PlayerJump : MonoBehaviour. { private Rigidbody2D rigid; public float JumpForce = 15f; public bool isJump = false; private void Start() { rigid = GetComponent<Rigidbody2D>(); } private void FixedUpdate() { if (Input.GetKey(KeyCode.Space)) { rigid.AddForce(Vector2.up * JumpForce); } } }
if (Input.GetKeyDown("space"))
{
// zıplama kodu
}
Yardımın için teşekkürler kodu düzelttim şuan çalışıyor.Kod:if (Input.GetKeyDown("space")) { // zıplama kodu }
Bu şekilde yaparsan çalışabilir. GetKeyDown ile yapmak istiyorsan inputları string adlarıyla çağırmalısın.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PlayerJump : MonoBehaviour
{
private Rigidbody2D rigid;
public float JumpForce = 15f;
public bool isJump = false;
private void Start()
{
rigid = GetComponent<Rigidbody2D>();
}
private void FixedUpdate()
{
if (Input.GetKey(KeyCode.Space))
{
if(isJump == false)
{
rigid.AddForce(Vector2.up * JumpForce);
isJump = true;
}
}
}
private void OnCollisionEnter2D(Collision2D collision)
{
if (collision.gameObject.CompareTag("Ground"))
{
isJump = false;
}
}
}
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.