Unity network ile Localhost'ta obje hareket ettirmek

igrahiga

Decapat
Katılım
16 Kasım 2021
Mesajlar
306
Çözümler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Selam. Unity de multiplayer bi oyun yapiyorum. Bunun icin Photon network veya mirror kullanmadim. Direkt unity'nin bize sundugu network'u kullaaniyorum. Simdi localhost'da sorunsuz bir sekilde host edip, sunucuya katilabiliyorum ( oyuna girldiginde diger oyuncular gorunuyor). Ama hareket ettigimizde sadece kendi ekranlarimizda hareket gerceklisiyor.

Kodlar:
C#:
using UnityEngine;
using UnityEngine.Networking;
public class karakter_kont : NetworkBehaviour {
    //hareket degiskeni
    float ver;
    float hor;
    public float speed;

    // aci
    public float aci;

    // Use this for initialization
    void Start () {
       
    }
   

    void Update () {
        if (!isLocalPlayer)
            return;
   
            #region hareket kodlari
            hor = Input.GetAxis ("Horizontal") * speed * Time.deltaTime;
            ver = Input.GetAxis ("Vertical") * speed * Time.deltaTime;
            transform.Translate (hor, ver, 0);
            #endregion
            #region Acilar
            if (Input.GetKey(KeyCode.W) && Input.GetKey(KeyCode.A))
            {
                //45 derece sola

                transform.Rotate(0,0,aci);

            }

            if (Input.GetKey(KeyCode.W) && Input.GetKey(KeyCode.D))
            {
                //45 derece sola

                transform.Rotate(0,0,-aci);

            }
            #endregion
            #region kamera kontroller

            #endregion



    }
}
 

Geri
Yukarı