Unity programlamada "expected" hatası

C#:
using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour
{
    public Rigidbody2D rb;

    private void Start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    private void FixedUpdate()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.A))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.D))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
        }
    }
}

IDE üzerinden test ettim şu an sorun olmamalı.

1614541783792.png
 

Dosya Ekleri

  • 1614541704319.png
    1614541704319.png
    173,8 KB · Görüntüleme: 23
C#:
using UnityEngine;

public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour
{
    public Rigidbody2D rb;

    private void Start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    private void FixedUpdate()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.A))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.D))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
        }
    }
}

IDE üzerinden test ettim şu an sorun olmamalı.

Eki Görüntüle 900473
Çok Çok teşekkür ederim sonunda oldu,fakat karakterimiz biraz ağır kaldı hızını nereden ayarlayabilirim script içerisinde
 
C#:
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.A))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.D))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
        }

250, -2 ve 2 yazan kısımdaki değerleri arttırıp azaltarak size uygun olan değeri bulmanız gerek.
 
C#:
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.A))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.D))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
        }

250, -2 ve 2 yazan kısımdaki değerleri arttırıp azaltarak size uygun olan değeri bulmanız gerek.
Tamamdır oldu emeğin için çok teşekkür ederimmm
 

Geri
Yukarı