Class da parantez yok?Class'ın parantezinde sorun var scriptin en sonuna '}' eklemeniz gerek.
Düzenleyip atma şansınız varmı çok teşekkür ederimUpdate Metodunun parantezleri yok. Ayrıca Class'ın da parantezi kapanmamış.
using UnityEngine;
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour
{
public Rigidbody2D rb;
private void Start()
{
rb = GetComponent<Rigidbody2D>();
}
private void FixedUpdate()
{
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
{
rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
}
if (Input.GetKey(KeyCode.A))
{
rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
}
if (Input.GetKey(KeyCode.D))
{
rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
}
}
}
Çok Çok teşekkür ederim sonunda oldu,fakat karakterimiz biraz ağır kaldı hızını nereden ayarlayabilirim script içerisindeC#:using UnityEngine; public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour { public Rigidbody2D rb; private void Start() { rb = GetComponent<Rigidbody2D>(); } private void FixedUpdate() { if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space)) { rb.AddForce(new Vector2(0, 250)); } if (Input.GetKey(KeyCode.A)) { rb.AddForce(new Vector2(-2, 0)); } if (Input.GetKey(KeyCode.D)) { rb.AddForce(new Vector2(2, 0)); } } }
IDE üzerinden test ettim şu an sorun olmamalı.
Eki Görüntüle 900473
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
{
rb.AddForce(new Vector2(0, 250));
}
if (Input.GetKey(KeyCode.A))
{
rb.AddForce(new Vector2(-2, 0));
}
if (Input.GetKey(KeyCode.D))
{
rb.AddForce(new Vector2(2, 0));
}
Tamamdır oldu emeğin için çok teşekkür ederimmmC#:if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space)) { rb.AddForce(new Vector2(0, 250)); } if (Input.GetKey(KeyCode.A)) { rb.AddForce(new Vector2(-2, 0)); } if (Input.GetKey(KeyCode.D)) { rb.AddForce(new Vector2(2, 0)); }
250, -2 ve 2 yazan kısımdaki değerleri arttırıp azaltarak size uygun olan değeri bulmanız gerek.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.