Unity yazıyı sese göre bitirme

aliasaf012

Femtopat
Katılım
4 Ağustos 2021
Mesajlar
2
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Ben Unity üzerinden bir proje yapıyorum fakat takıldığım bir nokta oldu. Şimdi ben belirli bir noktaya Audio Source ekledim, karakter konuşuyormuş gibi yaptım, aynı noktaya bir de text ekledim, yani yazı ekledim ama sorun şu: O noktaya geldiğimde ses çalıyor, yazı da çıkıyor fakat yapmak istediğim ses bittiği zaman yazının kaybolması, yani yazıyı bir nevi sese bağlamak gibi bir şey.
 
Ben Unity üzerinden bir proje yapıyorum fakat takıldığım bir nokta oldu. Şimdi ben belirli bir noktaya Audio Source ekledim, karakter konuşuyormuş gibi yaptım, aynı noktaya bir de text ekledim, yani yazı ekledim ama sorun şu: O noktaya geldiğimde ses çalıyor, yazı da çıkıyor fakat yapmak istediğim ses bittiği zaman yazının kaybolması, yani yazıyı bir nevi sese bağlamak gibi bir şey.

Yazıyı başta görünmez yaparsın yani renderını kapatırsın. Ses başladığında render açılır. Bittiğinde kapanır ama renderı kodla nasıl ayarlıyorduk tam hatırlamıyorum.
 
Merhabalar. Bunun için zamanlayıcı kullanacaksınız.
[CODE title="code"]class{

public Text altyazi; //UI Kütüphanesini eklemeyi unutmayın.

void audioSourceÇalıştırdığınızYer(){

StartCoroutine(AltYazı());
}

IEnumerator AltYazı(){
altyazi.SetActive(true);
yield return new WaitForSeconds(10f);//Buraya ne kadar süre yazının açık kalması gerektiğini gireceksiniz mesela 10f 10 saniye 20f 20 saniye demek.
altyazi.SetActive(false);
}
}[/CODE]
 

Yeni konular

Yeni mesajlar

Geri
Yukarı