Unity zıplama animasyonu Space'e basılı tutunca çalışıyor

samet36

Centipat
Katılım
1 Ağustos 2022
Mesajlar
613
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Unity zıplama animasyonu Space'e basılı tutunca çalışıyor ben direk Space'e basılınca çalışmasını istiyorum nasıl yaparım?
Kod:
Using System. Collections;
Using System. Collections. Generic;
Using unityengine;

Public class zıplama: Monobehaviour.
{
Float Speed = 0.25F;
Float rotspeed = 80;
Float gravity = 8;
Float rot = 0;
Vector3 movedir = Vector3.Zero;

Charactercontroller kontrol;
Animator anim;
Void Start()
{
Kontrol = GetComponent<CharacterController>();
Anim = GetComponent<Animator>();
}

Void Update()
{
İf (kontrol. İsgrounded)
{
İf (ınput. Getkey(keycode. Space))
{

Movedir = New Vector3(0, 0, 1);
Movedir *= Speed;
Anim. Setınteger("zıplamalar", 1);
Movedir = transform. Transformdirection(movedir);
}
Else.
{
Movedir = New Vector3(0, 0, 0);
Anim. Setınteger("zıplamalar", 0);

}
}

}
}
 
Unity zıplama animasyonu Space'e basılı tutunca çalışıyor ben direk Space'e basılınca çalışmasını istiyorum nasıl yaparım?
Kod:
Using System. Collections;
Using System. Collections. Generic;
Using unityengine;

Public class zıplama: Monobehaviour.
{
Float Speed = 0.25F;
Float rotspeed = 80;
Float gravity = 8;
Float rot = 0;
Vector3 movedir = Vector3.Zero;

Charactercontroller kontrol;
Animator anim;
Void Start()
{
Kontrol = GetComponent<CharacterController>();
Anim = GetComponent<Animator>();
}

Void Update()
{
İf (kontrol. İsgrounded)
{
İf (ınput. Getkey(keycode. Space))
{

Movedir = New Vector3(0, 0, 1);
Movedir *= Speed;
Anim. Setınteger("zıplamalar", 1);
Movedir = transform. Transformdirection(movedir);
}
Else.
{
Movedir = New Vector3(0, 0, 0);
Anim. Setınteger("zıplamalar", 0);

}
}

}
}

Getkey yerine getkeydown yapar mısın?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı