- Katılım
- 6 Aralık 2017
- Mesajlar
- 10.572
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 40
Şimdi bir adet resim ekliyorum ve o resimden şu komutla sprite oluşturuyorum.
Ve şu komutla objeye sprite ekliyoroum;
Buraya kadar her şey güzel lakin istediğim gibi resmi kesmiyor yada crop etmiyor.
Rect mantığı çok yanlış çalışıyor bana göre.
Rect şudur bildiğime göre; Rect(konumX, konumY, uzunlukX, uzunlukY).
Benim istediğime göre ve koddan beklentim şuydu;
Lakin kod burayı kesmiş;
Sorunu çözdüm.
Unity3D'de Rect sınırları böyledir;
Ona göre bir algoritma geliştirdim ve çalışıyor.
Kod:
sprite = Sprite.Create(resim, new Rect (0f,0f,resim.width/2, resim.height/3), new Vector2(0,0), 100f);
Ve şu komutla objeye sprite ekliyoroum;
Kod:
gameObject.AddComponent<SpriteRenderer>().sprite = sprite;
Buraya kadar her şey güzel lakin istediğim gibi resmi kesmiyor yada crop etmiyor.
Rect mantığı çok yanlış çalışıyor bana göre.
Rect şudur bildiğime göre; Rect(konumX, konumY, uzunlukX, uzunlukY).
Benim istediğime göre ve koddan beklentim şuydu;
Lakin kod burayı kesmiş;
Sorunu çözdüm.
Unity3D'de Rect sınırları böyledir;
Ona göre bir algoritma geliştirdim ve çalışıyor.
Son düzenleme: