Unity'de aldığım hata

legendnoobe

Hectopat
Katılım
26 Mayıs 2020
Mesajlar
248
Yer
windows
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
ÖĞRENCİ
Unity de aldığım böyle bir hata var nasıl çözerim?

resim_2021-03-09_231837.png
 
Son düzenleyen: Moderatör:
17. satırı silin direk. nasılsa Start kısmında bağlamışsınız referansı.

 
17. satırı silin direk. Nasılsa start kısmında bağlamışsınız referansı.


Hocam ne yaptınız hata sayısı 10 oldu :)
resim_2021-03-09_234940.png

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class controller : MonoBehaviour
{

float inputX;
float inputY;

public Transform model;

Animator Anim;

Vector3 StickDirection;



public float damp;

[Range(1,20)]
public float rotationspeed;


void Start()
{
Anim = GetComponent<Animator>();
MainCam = Camera.Main;




}
private void lateUpdate()
{
inputX = input.GetAxis("Horizontal");
inputY = input.GetAxis("Vertical");

StickDirection = new Vector3(inputX, 0, inputY);
InputMove();
InputRotation();





}

void InputMove()
{
Anim.setfloat("speed", Vector3.ClampMagnitude(StickDirection, 1).Magnitude, damp * Time.deltaTime * 10);





}

void InputRotation()
{
Vector3 rot0fset = MainCam.Transform.TransformDirection(StickDirection);
rot0fset.y = 0;

Model.forward = Vector3.Slerp(Model.forward, rot0fset, Time.deltaTime * rotationspeed);
Hocam ne yaptınız hata sayısı 10 oldu :)
resim_2021-03-09_234940.png

Using System. Collections;
Using System. Collections. Generic;
Using unityengine;

Public class Controller: Monobehaviour.
{

Float inputx;
Float inputy;

Public transform model;

Animator anim;

Vector3 stickdirection;

Public float damp;

[Range(1,20)]
Public float rotationspeed;

Void Start()
{
Anim = GetComponent<Animator>();
Maincam = camera. Main;

}
Private Void lateUpdate()
{
İnputx = input. Getaxis("horizontal");
İnputy = input. Getaxis("vertical");

Stickdirection = New Vector3(inputx, 0, inputy);
InputMove();
InputRotation();

}

Void InputMove()
{
Anim. Setfloat("Speed", Vector3.clampmagnitude(stickdirection, 1).magnitude, damp * time. Deltatime * 10);

}

Void InputRotation()
{
Vector3 rot0fset = maincam. Transform. Transformdirection(stickdirection);
Rot0fset. Y = 0;

Model. Forward = Vector3.slerp(model. Forward, rot0fset, time. Deltatime * rotationspeed);

Kodun tam hali yardımlarınızı beklerim.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı