Çözüldü Unity'de C# Köşeli Parantez Eksik Hatası

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

EmreChan

Decapat
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
158
Resimde de görüldüğü gibi.

Hatada bahsedilen bölge:

if (moveInput >0 || moveInput<0)
{
"Komutlar"
}

Tam bu bölgenin sonlandığı yer. Orada "}" eksik, bekleniyor diyor. Hatayı nasıl çözebilirim?
 

Dosya Ekleri

  • resim_2020-11-22_003859.png
    resim_2020-11-22_003859.png
    133,7 KB · Görüntüleme: 88
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Arkadaşlar o hataları da çözdüm. İsimler yanlışmış "velocity" yerine "velocity", "animator" yerine "animator" yazdım. Büyük küçük harf ayrımını yaptım lakin oyunu çalıştırınca buyurunuz:

Missingcomponentexception: There is no 'rigidbody2D' attached to the "character" Game object, but a script is trying to Access it.
You probably need to add a rigidbody2D to the Game object "character". Or your script needs to check if the component is attached before using it.
Unityengine. Rigidbody2D. GET_VELOCITY () (at <B1BD7821A9BD482C8BEC887040B89E43>:0)
CHARAC_CONTROLLER. Update () (at Assets/Charac_Controller.cs:24)

Diye bir hata verdi.

Galiba rigidbody2D'yi karaktere eklememişsiniz, kontrol ettiniz mi?
Hocam o parantezi silin öbür bağlantısı olanı da dahil, eğer olmaz ise bu sorunu geç fark etmediyseniz ctrl + z yapıp sorunun kaynağını bulmaya çalışın.
 
Neden if'e ";" eklediniz?
Tuhaf bir olay oldu ki ; silince hata gitti lakin daha önce olmamasına rağmen hata vardı. Şimdi ise bu hataları verdi buyrunuz. Çok yeniyim daha.

Hatalardan biri:
Assets\Charac_Controller.cs(24,12): error CS1061: 'Rigidbody2D' does not contain a definition for 'Velocity' and no accessible extension method 'Velocity' accepting a first argument of type 'Rigidbody2D' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

Öteki:
Assets\Charac_Controller.cs(17,33): error CS0246: The type or namespace name 'animator' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
 

Dosya Ekleri

  • resim_2020-11-22_010551.png
    resim_2020-11-22_010551.png
    152 KB · Görüntüleme: 54
Arkadaşlar o hataları da çözdüm. İsimler yanlışmış "Velocity" yerine "velocity", "animator" yerine "Animator" yazdım. Büyük küçük harf ayrımını yaptım lakin oyunu çalıştırınca buyrunuz:


MissingComponentException: There is no 'Rigidbody2D' attached to the "Character" game object, but a script is trying to access it.
You probably need to add a Rigidbody2D to the game object "Character". Or your script needs to check if the component is attached before using it.
UnityEngine.Rigidbody2D.get_velocity () (at <b1bd7821a9bd482c8bec887040b89e43>:0)
Charac_Controller.Update () (at Assets/Charac_Controller.cs:24)

Diye bir hata verdi.
 
Arkadaşlar o hataları da çözdüm. İsimler yanlışmış "velocity" yerine "velocity", "animator" yerine "animator" yazdım. Büyük küçük harf ayrımını yaptım lakin oyunu çalıştırınca buyurunuz:

Missingcomponentexception: There is no 'rigidbody2D' attached to the "character" Game object, but a script is trying to Access it.
You probably need to add a rigidbody2D to the Game object "character". Or your script needs to check if the component is attached before using it.
Unityengine. Rigidbody2D. GET_VELOCITY () (at <B1BD7821A9BD482C8BEC887040B89E43>:0)
CHARAC_CONTROLLER. Update () (at Assets/Charac_Controller.cs:24)

Diye bir hata verdi.

Galiba rigidbody2D'yi karaktere eklememişsiniz, kontrol ettiniz mi?
 
Çözüm

Yeni konular

Geri
Yukarı