Samsunliii
Decapat
- Katılım
- 22 Eylül 2020
- Mesajlar
- 80
Şimdi oyunda 5 tane düşman objesi var. Düşman objelerim prefab şeklinde. Benim yapamadığım kod şu: Şimdi ben düşman objemin ölüm sayısını artırmak istediğimde nasıl yazabilirim?
Değişkenimi gidip TriggerEnter içerisine enemykilled++ şeklinde yazdım orada 1 sayısını 5 defa gösteriyor. Enemy objem yok olduğu için mi bu?
Değişkenimi gidip TriggerEnter içerisine enemykilled++ şeklinde yazdım orada 1 sayısını 5 defa gösteriyor. Enemy objem yok olduğu için mi bu?
Kod:
[LIST=1]
[*]Private Void OnTriggerEnter2D(Collider2D collision)
[*]{
[*]İf (collision. Name=="Player" &&!colliderBusy)
[*]{
[*]ColliderBusy = true;
[*]collision.GetComponent<PlayerManager>().GetDamage(damage);
[*]
[*]}
[*]Else if (collision. Tag=="Bullet" )
[*]{
[*]
[*]GetDamage(collision.GetComponent<BulletManager>().bulletDamage);
[*]
[*]
[*]Destroy(collision. GameObject);
[*]
[*]}
[*]
[*]
[*]
[*]}
[*]Private Void OnTriggerExit2D(Collider2D collision)
[*]{
[*]İf (collision. Name == "Player")
[*]{
[*]ColliderBusy = false;
[*]}
[*]
[*]
[*]}
[*]
[*]Public Void GetDamage(float damage)
[*]{
[*]İf ((health - damage) >= 0)
[*]{
[*]Health -= damage;
[*]}
[*]Else
[*]{
[*]Health = 0;
[*]
[*]
[*]}
[*]Slider. Value = health;
[*]AmIDead();
[*]
[*]
[*]}
[*]
[*]Void AmIDead()
[*]{
[*]İf (health <= 0)
[*]{
[*]
[*]Destroy(gameObject);
[*]
[*]}
[*]
[*]}
[*]
[*]
[*]
[*]}
[/LIST]
Son düzenleyen: Moderatör: