Çözüldü Unity'de kamera fare ile hareket ettiğinde Z ekseni kayıyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Mucosoft

Megapat
Katılım
5 Mart 2014
Mesajlar
5.508
Makaleler
12
Çözümler
41
C#:
        if (Input.GetAxis("Mouse X") > 0)
        {
            gameObject.transform.Rotate(new Vector3(0, 1, 0));
        }
        else if (Input.GetAxis("Mouse X") < 0)
        {
            gameObject.transform.Rotate(new Vector3(0, -1, 0));
        }
        if (Input.GetAxis("Mouse Y") > 0)
        {
            gameObject.transform.Rotate(new Vector3(-1, 0, 0));
        }
        else if (Input.GetAxis("Mouse Y") < 0)
        {
            gameObject.transform.Rotate(new Vector3(1, 0, 0));
        }

Görüldüğü üzere Z eksenini güncellemedim fakat fareyi hareket ettirince Z ekseni değişiyor. Kamera Z ekseninde kayıyor. Bu sorunu nasıl çözerim?
 
Çözüm
@Foxie, bu yöntem işe yaramadı fakat şu şekilde çalıştı.
Java:
        if (Input.GetAxis("Mouse X") > 0)
        {
            float MouseSp = Input.GetAxis("Mouse X") * MouseSensitive;
            gameObject.transform.Rotate(new Vector3(0, MouseSp, 0));
            gameObject.transform.eulerAngles = new Vector3(gameObject.transform.eulerAngles.x, gameObject.transform.eulerAngles.y, 0);
        }
Rotate metoduna 2. Parametre olarak Space.World yaz o da olmaz ise Space.self

gameObject.transform.Rotate(new Vector3(1, 0, 0), Space.World);

Tüm satırlara yap bunu
 
Artı -1 Eksi
@Foxie, bu yöntem işe yaramadı fakat şu şekilde çalıştı.
Java:
        if (Input.GetAxis("Mouse X") > 0)
        {
            float MouseSp = Input.GetAxis("Mouse X") * MouseSensitive;
            gameObject.transform.Rotate(new Vector3(0, MouseSp, 0));
            gameObject.transform.eulerAngles = new Vector3(gameObject.transform.eulerAngles.x, gameObject.transform.eulerAngles.y, 0);
        }
 
Artı -1 Eksi
Çözüm

Yeni konular

Geri
Yukarı