Unity'de kameranın Player'ı takip etmesi nasıl sağlanır?

sıddııık

Centipat
Katılım
31 Ağustos 2022
Mesajlar
272
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Kamera takip kodu için
Using System. Collections;
Using System. Collections. Generic;
Using UnityEngine;
Using UnityEngine. UI;
Public class CameraController: MonoBehaviour
{
Public GameObject Player;
Private Vector3 offset;
Void Start()
{
Offset = transform. Position - Player. Transform. Position;
}
// Update is called once per frame
Void LateUpdate()
{
Transform. Position = Player. Transform. Position + offset;
}
}
Kodunu kullandım ama Player sağa veyahut sola döndüğünde cameranında sağa sola dönmesini nasıl sağlayabilirim? Yardımcı olabilir misiniz?
 
Peki bu yazdığım kodda nereye yerleştirebilirim yazdığınız kodu?

Camera.LookAt(Player.transform); şeklinde bir komut kullanabilirsiniz. Bu komut sayesinde kamera oyuncunuza dönecektir.
public Transform player;
private Vector3 offset;
void Start()
{
offset = transform.position - player.transform.position;
}
void LateUpdate()
{
transform.position = player.transform.position + offset;
}
void Update()
{
transform.LookAt(player);
}
Bu şekilde veya

public Transform player;
private Vector3 offset;
void Start()
{
offset = transform.position - player.transform.position;
}

void Update()
{
transform.LookAt(player);
transform.position = player.transform.position + offset;
}
}
bu şekilde yazdım ama player' ı takip ediyor fakat yönünü topa göre ayarlamıyor. Ayarlamaya çalışıyor ama titreşim oluşturuyor. Sadece kodu yazdığımda çalışıyor fakat takip etmiyor. Bunu nasıl ayarlayabilirim?
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı