saphary
Hectopat
Daha fazla
- Sistem Özellikleri
- R5 2600, RX590, 16GB, Corsair Delta Spec
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Boş İşler Erbabı
Collider, Rigidbody gibi componentler ile problem yaşayan bir objem var. Sorunu daha iyi kavramanız için özet geçeceğim. Reach isminde bir küpüm var ve bunu Unity Standart Asset'in içindeki FPSController'in çocuğu yapınca problem yaşıyorum. FPSController'in tüm componentlerini sildim, kinematik özellikleriyle oynadım, Mass için kod ekledim, içine boş obje yarattım oradan bir şeyler denedim ama hiçbir şey işe yaramıyor. Bununla ilgili bir konu açmıştım ama aşırı fazla uğraştıktan anladığım kadarıyla bu işi farklı yoldan çözmek gerekiyor.
Reach'i çocuk konumundan alıp Hiyerarşi içerisinde yalnız bıraktım. Öyle yapınca tam olarak istediğim gibi çalışıyor fakat kamerayı takip etmiyor. Haliyle oyuncu diğer objelerle etkileşime geçmesini sağlayan küpü geride bırakıyor. Bu objenin kamerayı takip etmesini istiyorum. Kendim iki üç tane şey denedim ama beceremedim, daha yeniyim. Neler yapabilirim?
Reach'i çocuk konumundan alıp Hiyerarşi içerisinde yalnız bıraktım. Öyle yapınca tam olarak istediğim gibi çalışıyor fakat kamerayı takip etmiyor. Haliyle oyuncu diğer objelerle etkileşime geçmesini sağlayan küpü geride bırakıyor. Bu objenin kamerayı takip etmesini istiyorum. Kendim iki üç tane şey denedim ama beceremedim, daha yeniyim. Neler yapabilirim?