AlperenCanbaz
Femtopat
- Katılım
- 5 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 3
- Çözümler
- 1
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
2D bir oyun geliştiriyorum. Zeminin bazı yerlerinde box collider2D, bazı yerlerinde polygon collider2D kullandım. Karakterim box collider üzerindeyken rigidbody2d özelliğindeki Velocity'nin y değeri olması gerektiği gibi 0 değeri alıyor. Ama polygon colliderın üzerine geldiğimde aynı değer bu sefer -4.5 gösteriyor. Sorunun ne olduğunu bilen var mı ya da polygon colliderın bir özelliği mi?
Sorunu çözdüm. Benim hatammış. colliderın çok hafif eğimli olması bile velocityi değiştiriyor. Yani kullanıcaksanız velocitynin sıfır olması için dümdüz bir çizgi olmalı.
Sorunu çözdüm. Benim hatammış. colliderın çok hafif eğimli olması bile velocityi değiştiriyor. Yani kullanıcaksanız velocitynin sıfır olması için dümdüz bir çizgi olmalı.
Son düzenleme: