Çözüldü Unreal Engine 4'de herhangi bir tuşa basınca onu görünmez yapmak

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

KaanR

Centipat
Katılım
16 Şubat 2023
Mesajlar
33
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Unreal Engine 4'de karakterin eline bir actor verdim, ve bunu e tuşuna bastığımda visible ayarını kapatmasını istiyorum, nasıl yapabilirim?
 
Çözüm
Şu an Unreal yüklü bilgisayarı kullanamadığımdan dolayı görselsiz anlatmaya çalışacağım.

Bir bool oluştur, IsVisible? adını koy. Ardından karakter bp'sine gidip sağ tık yap E key yaz. Sonra Branch koy bool kısmına "IsVisible?" değişkenini bağla. True ise ögeyi referans alıp Set Visibility komponentini çağır ve aktif et, ardından Set IsVisible? değişkenini ekleyip True yap.

Eğer Branch false ise Set Visibility fonksiyonunun tikini kaldır. Set IsVisible? ekle ve false yap.

Bu kadar, karışık anlattım evet ama görsel olmadan Blueprint'i anlatmam zor. Eğer Unreal'a hakimsen az çok dediklerimi anlarsın. Unreal için kullandığım bilgisayara geçtiğimde gerekli düzenlemeyi yaparım. "Set Visibility" yerine "Set Actor Hidden In Game" yöntemini de kullanabilirsiniz.
Şu an Unreal yüklü bilgisayarı kullanamadığımdan dolayı görselsiz anlatmaya çalışacağım.

Bir bool oluştur, IsVisible? adını koy. Ardından karakter bp'sine gidip sağ tık yap E key yaz. Sonra Branch koy bool kısmına "IsVisible?" değişkenini bağla. True ise ögeyi referans alıp Set Visibility komponentini çağır ve aktif et, ardından Set IsVisible? değişkenini ekleyip True yap.

Eğer Branch false ise Set Visibility fonksiyonunun tikini kaldır. Set IsVisible? ekle ve false yap.

Bu kadar, karışık anlattım evet ama görsel olmadan Blueprint'i anlatmam zor. Eğer Unreal'a hakimsen az çok dediklerimi anlarsın. Unreal için kullandığım bilgisayara geçtiğimde gerekli düzenlemeyi yaparım. "Set Visibility" yerine "Set Actor Hidden In Game" yöntemini de kullanabilirsiniz.
 
Çözüm
Şu an Unreal yüklü bilgisayarı kullanamadığımdan dolayı görselsiz anlatmaya çalışacağım.

Bir bool oluştur, ısvisible? Adını koy. Ardından karakter Bp'sine gidip sağ tık yap e key yaz. Sonra branch koy bool kısmına "ısvisible?" değişkenini bağla. True ise ögeyi referans alıp set visibility komponentini çağır ve aktif et, ardından set ısvisible? Değişkenini ekleyip true yap.

Eğer branch false ise set visibility fonksiyonunun tikini kaldır. Set ısvisible? Ekle ve false yap.

Bu kadar, karışık anlattım evet ama görsel olmadan Blueprint'i anlatmam zor. Eğer Unreal'a hakimsen az çok dediklerimi anlarsın. Unreal için kullandığım bilgisayara geçtiğimde gerekli düzenlemeyi yaparım. "set visibility" yerine "set actor hidden ın Game" yöntemini de kullanabilirsiniz.

Hocam ben bir araba oyunu yapıyorum araba ters dönünce onu bir miktar yükseğe bırakıp arabayı düz yapmasını istiyorum bu nasıl olur?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı