Unreal Engine 4'de nesne boyutlandırma

stalker x

Hectopat
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
428
Çözümler
3
Merhaba Unreal Engine'de nesne büyütmek istediğimde her iki taraftan birden büyüyor ya da uzuyor her neyse. Ancak ben nereyi seçtiysem sadece oranın istediğim kadar uzamasını istiyorum. İzlediğim yabancı adam dediğim gibi yapabiliyor. .
 
R'ye bastığınızda eksenlerin gelmesi lazım ekrana. İstediğinizden tutup çektiğinizde o eksende genişler. Eğer sağdaki menüde "scale" kısmı kilitliyse, ne taraftan çekerseniz çekin her eksen aynı oranda genişler.


İşaretli kısma bakın motorunuzdan. (Sağda)
 
Son düzenleme:
Artı -1 Eksi
Bahsettiğim şey o değildi,ben sadece sağa veya sadece yukarı tarzında sormuştum.O ayar zaten default olarak kilitli değil.Yine de teşekkürler.

Edit: Nasıl yapıldığını buldum modes kısmında, brush editing bölümünden yapılıyormuş.
Kısayol Tuşu: Shift+4
 
ben nesneyi büyüttüğümde mesela bir materyal atadım diyelim nesne büyüyünce materyal tek bir parça gibi değil karelerden birden fazla gözüküyor. Kısacası kareler sayılıyor. Onu nasıl tek bir parçaymış gibi yaparım.
 
Artı -2 Eksi
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…