DPCCO tarafından gönderilen son içerik

  1. D

    Rehber Türkiye'de oyun geliştiricisi olmak

    Marketing sürecini yönetmek oldukça zor ve çetrefilli. Çok fazla kampanya türü ve yapılacak çok iş var ve maalesef kimse denemeden en optimum ayarları bulamıyor. Reklam türleri ve çalışan modeller hakkında iyice araştırma yapmanız lazım ve gerek görsel(resim video) gerekse metin olarak iyi bir...
  2. D

    Rehber Türkiye'de oyun geliştiricisi olmak

    Mobil oyun mu? Yoksa başka bir platform üzerinden mi çıkış yapacak?
  3. D

    Çözüldü FiveM "Analyzing game data" kısmından sonra kapanıyor

    Teşekkürler günlerdir uğraşıyorum bu sorunun cevabı için, sorun giderildi.
  4. D

    Unity'de oluşturulan dosyaların paylaşımı

    İstersen git benzeri yazılımlar kullanabilirsin. Bunun için internette birçok video mevcut veya Unity'nin kendisi desteklediği plasticscm ile birbirinize dosyaları paylaşabilirsiniz.
  5. D

    İlk Oyunum Destruction Point'ten birkaç görüntü

    Fiyatlar hala aynı (anlık olarak 1.439, 95 TL), özellikle Steam markette 2. dalga kur artışından sonra bende Direct fee ücretinde oynama bekliyorum. Yakında çıkar ortaya. Oyuna gelecek olursak görseli boş ver önce mekaniğe aban görsel zaten değişir. Başarılar.
  6. D

    C# VS Code Unity intellisense nasıl yapılır?

    Unity'de edit > preferences > external tools kısmında seçili olan editörün doğru editör olup olmadığını bir kontrol et bence.
  7. D

    Unity 3D Core template'in icinde 2D yapılabilir mi?

    Soruyu tam olarak anlayamadım. Projeyi 2D veya 3D açman bir şey değiştirmez yalnızca açtığın türe göre ek birkaç asset proje içinde kurulu olarak gelir. Eğer perspektif bakış açısını beğenmediysen orthographic bakış açısını deneyebilirsin.
  8. D

    Unity "default references will only be applied in edit mode" hatası

    Normal "Text" veya "TextMeshPro" kullanımı konusunda hatalı variable tanımlamış olabilirsin. Kullandığın eğer Unity'nin normal Texti ise "Text", Canvas içerisinde bir TextMeshPro ise "TextMeshProUGUI" eğer Canvas dışında ise "TextMeshPro" olarak ekleyip kullanabilirsin. Eğer kullandığın...
  9. D

    APK indirdiğim oyunu Unity'de açabilir miyim?

    Reverse engineering ile yapabilirsin. Kullanımı basit bir yazılım var. Google'a devxdevelopment yazarak aradığın sonuca ulaşabilirsin.
  10. D

    Steam'de yayımlamak üzere bir oyun kodlamaya başladım!

    Steam sabit kuru değiştirdi. Vatana millete hayırlı olsun.
  11. D

    Steam'de yayımlamak üzere bir oyun kodlamaya başladım!

    16₺ ideal, oyuna göre tabiki değişir ama ortalama bir indie oyun olarak TR'de 16₺ üstüne satış yapamazsın. (Vatan millet sakaryacılar hariç) TR özel fiyatlama ile fiyatı yükseltmezsen 16₺ Steam kuruna göre 8 dolara geliyor. Aşağıya da örnek çizelgenin bir kısmını bırakayım kafanda oranlar...
  12. D

    Unity3D konsolda UnityError hatası

    Proje uzantısının içerisinde Assets klasörü ile aynı dizinde bulabilirsiniz.
  13. D

    Unity3D konsolda UnityError hatası

    Library klasörünü sil Unity tekrar derlesin projeyi düzelir.
  14. D

    Unity ile Online oyun nasıl yapılır?

    Photon kolay ancak ücretleri bel büker cinsten. Steam için bişey üretecek isen Mirror veya Fish-Net öneririm. Steam sunucularına bağlayarak ücretsiz network altyapısı kurabilirsin.
  15. D

    Çözüldü Unity'de "collab dosyası arşivlenmiş" hatası

    Merhaba konuyu şimdi gördüm. Unity Collaborate servisini tamamen Plastic SCM'e taşıdı. Projeyi Plastic SCM'e geçirerek işlem yapabilirsin. Bunun için Services kısmından Collaborate'i kapatıp window sekmesinden Plastic'i aktif hale getirmen gerekiyor. Geçiş işlemi bazı Unity versiyonlarında...
Geri
Yukarı