urbanprop tarafından gönderilen son içerik

  1. urbanprop

    Ark editör istenilen DLC'yi nasıl indirilir?

    Epic'ten bedava Ark editör aldım. Ama boyutu çok büyük. Ben sadece ragnorok DLC'sini yüklemek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
  2. urbanprop

    1660 Super 1570 MHz'de çalışıyor

    Çok teşekkür ederim. Kusura bakma Technopat'i o kadar sık kullanmıyorum o yüzden geri dönüş yapamadım. Bilgilendirdiğin için tekrar teşekkür ederim.
  3. urbanprop

    1660 Super 1570 MHz'de çalışıyor

    Zotac 1660 Super tam olarak çift fanlı.
  4. urbanprop

    R5 3500X GTX 1660S Valorant düşük CPU ve GPU kullanımı

    Zıpladığımda olan takılmayı çözdüm. Valorant ayarlarında ağ ara belleğini azamiden asgariye alınca düzeliyor. Bu ayarı yapmadan önce oyun içinde beni izleyenler görüntümün kastığını söylüyorlardı. Yaptıktan sonra o da düzeldi. FPS ise normale döndü(Valorant'ın FPS sorununu göz önüne alırsak)...
  5. urbanprop

    1660 Super 1570 MHz'de çalışıyor

    1660 super
  6. urbanprop

    1660 Super 1570 MHz'de çalışıyor

    Tamam hocam bir bakayım. O kadar problem olacak bir değer değil ama bilgisayarım konusunda biraz pimpirikliyim.
  7. urbanprop

    1660 Super 1570 MHz'de çalışıyor

    Ekran kartım 1660 Super. Maksimum MHz değeri 1750 civarı ama benim kartım 1550-1600 arası çalışıyor. Benim ekran kartımın FurMark testlerini izledim 1700'lerde genellikle. Benimle aynı MHz değerine sahip testler de vardı ama aklım takıldı biraz. Neden böyle olur doğal mıdır? Bir de %100...
  8. urbanprop

    1660S ile AC Oddysey Düşük FPS Veriyor

    Ramdemse sorun gider alırım yeter ki ekran kartına zarar vermemiş olayım. Dokunduğumdan beri korkulu rüyam oldu. Ayarları düşürünce çok az FPS oynuyor. FPS'in düşük olması ekran kartına dokununca zarar mı verdim diye düşünmeme yol açtı.
  9. urbanprop

    1660S ile AC Oddysey Düşük FPS Veriyor

    AC Oddysey'de 40 FPS'leri görüyorum. Bazen FPS droplar oluyor, 30'lara düşüyor FPS. Bu da beni ekran kartına zarar mı verdim diye korkutuyor. Bilgisayarımı ilk aldığım zaman ekran kartına dokunmuştum ve dokununca sesi değişmişti. Kapatıp açtıktan sonra sesi normale dönmüştü. Benim korkum ise...
  10. urbanprop

    8 GB RAM Assassin's Creed Odyssey için yeterli mi?

    Ekran kartında hasar yoktur demi. Ben ilk aldığım zamanlar merak edip çalışırken dokunmuştum. Ekran kartının sesi değişti. Kapatıp açtığımda ses yoktu çalışmaya devam etti. O ara ekran kartının bir elemanına zarar vermiş olabilir miyim acaba? Üstünden 6 ay geçti
  11. urbanprop

    8 GB RAM Assassin's Creed Odyssey için yeterli mi?

    Ultra yüksek ayarlarda dediğim droplar oluyor. Şehir içi veya şehre baktığım zaman Bi anda fps düşüyor ama onun dışında genellikle 55-60 fps. Bu droplar ramden olur diyorsun yani. Senin sistemin neydi ekran kartın falan. Her şey Full'de oynadığım için drop giriyor arada.
  12. urbanprop

    8 GB RAM Assassin's Creed Odyssey için yeterli mi?

    Odyssey oynamaya başladım. Ara ara FPS düşmesi yiyorum. Özellikle şehirde çokca drop oluyor. Onun dışında 55-60 arası bir FPS alıyorum. Bu drop 8 GB RAM'den kaynaklanıyor olabilir mi? Ekran kartım da hasar olabilir mi? ( FPS droplar genellikle şehir çevresindeyken oluyor.) GTX 1660 Super. Ryzen...
  13. urbanprop

    Ubisoft Coonect "runtime" hatası

    Güvenli internet açık değil ayrıyeten VPN ve mobil internet de denedim hiçbir şekilde olmadı. Offline olarak girebiliyorum sadece. Visual C dosyalarını da sil yükle yaptım. Sıfırlamayı denesem çözer mi acaba?
  14. urbanprop

    Ubisoft Coonect "runtime" hatası

    Resim yükleyemedim ama şöyle yazıyor. Mirosoft Visual C++ runtime library. Runtime Error Program: This application has requested the runtime to terminate in an unusual way.
  15. urbanprop

    Ubisoft Connect Microsoft Visual C++ library hatası

    Ubisoft Connect'e girmeye çalıştığımda bu hatayı veriyor. Çevrimdışı bir şekilde giriş yapabiliyorum ama çevrim içi olamıyor veya oyun yükleyemiyorum. İnternetim aile profili değil, mobil internetle de denedim ama olmadı. Visual C dosyalarını sil yükle yaptım gene olmadı. Download DirectX...
Geri
Yukarı