Hepinizin bildiği gibi "sis atma *c" gibi kelimeler ağzımıza yer edindi. Peki bu cümle aslında nereden geliyor?
2 Seçenek var:
1. Sis bombasını flash bombası ile karıştırdıkları için
2. Sis bombasının ekran kartlarını kilitlediği için
1. Seçenek oyunu oynarken daha mantıklı gelebiliyor çünkü arkadaşınız kör ettiğinde "flash atma lan" diyeceğinize hızlı konuşmak için "sis atma lan" diyebiliyorsunuz.
2. Seçenek ise şöyle:
Eskiden bilirsiniz düşük MB'lı ekran kartlarını
Riva 128, TNT, 3DFX Voodoo gibi. Bu kartlar daha 4-8 MB iken Counter-Strike yeni deneysel elementler ekliyordu oyuna. Bunlardan biri ise sis bombası yani smoke.
LAN'da oynanırken herhangi birisi sis bombası attığında sunucuyu kuran kişinin PC başta olmak üzere herkesin oyunu kilitleniyordu. Bunun sebebi sis bombasının Puff'u ekran kartlarına hızlı ve ağır geliyordu.
Bu hata CS 1.5 sürümüne kadar devam etmişti ama CS 1.6 ile daha geliştirilmiş bir oyun motoru geldiğinde sis bombası mekaniği de değiştiği için hata ortadan kalkmıştı.
Peki şu zamanda aynı hatayı alabilme şansınız var mı? Evet var. Yaklaşık 1 yıl önce arkadaşlarım ile Hamachi üzerinden HLDS ile CS 1.3 sunucusu kurmuş ve 3 kişi aynı anda CT üzerinden sis bombası alıp alıp atıyorduk. Birimizde HD6000 serisi kart birimizde R7 240 ve birimizde Intel HD Graphics vardı.
Yaklaşık 10-12 sis bombası sonra R7 240 ile çalıştırdığım HLDS sunucusu çöktü ve herkesin bilgisayarını kilitledi. Ben restart atmak zorunda kaldım ama arkadaşlarım disconnect atarak hatadan kurtuldu.
2 Seçenek var:
1. Sis bombasını flash bombası ile karıştırdıkları için
2. Sis bombasının ekran kartlarını kilitlediği için
1. Seçenek oyunu oynarken daha mantıklı gelebiliyor çünkü arkadaşınız kör ettiğinde "flash atma lan" diyeceğinize hızlı konuşmak için "sis atma lan" diyebiliyorsunuz.
2. Seçenek ise şöyle:
Eskiden bilirsiniz düşük MB'lı ekran kartlarını
Riva 128, TNT, 3DFX Voodoo gibi. Bu kartlar daha 4-8 MB iken Counter-Strike yeni deneysel elementler ekliyordu oyuna. Bunlardan biri ise sis bombası yani smoke.
LAN'da oynanırken herhangi birisi sis bombası attığında sunucuyu kuran kişinin PC başta olmak üzere herkesin oyunu kilitleniyordu. Bunun sebebi sis bombasının Puff'u ekran kartlarına hızlı ve ağır geliyordu.
Bu hata CS 1.5 sürümüne kadar devam etmişti ama CS 1.6 ile daha geliştirilmiş bir oyun motoru geldiğinde sis bombası mekaniği de değiştiği için hata ortadan kalkmıştı.
Peki şu zamanda aynı hatayı alabilme şansınız var mı? Evet var. Yaklaşık 1 yıl önce arkadaşlarım ile Hamachi üzerinden HLDS ile CS 1.3 sunucusu kurmuş ve 3 kişi aynı anda CT üzerinden sis bombası alıp alıp atıyorduk. Birimizde HD6000 serisi kart birimizde R7 240 ve birimizde Intel HD Graphics vardı.
Yaklaşık 10-12 sis bombası sonra R7 240 ile çalıştırdığım HLDS sunucusu çöktü ve herkesin bilgisayarını kilitledi. Ben restart atmak zorunda kaldım ama arkadaşlarım disconnect atarak hatadan kurtuldu.