gcmsx
Centipat
- Katılım
- 23 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 35
Arkadaşlar bir oyun geliştiriyordum ve "Assets\movement.cs(33,19):error CS1002 ;expected" hatası alıyorum ama hatada belirtilen yerlere ; koyduktan sonra da hala hata metni kalıyor sebebi nedir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
Kodlar şu şekilde :
Kodlar şu şekilde :
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class movement : MonoBehaviour
{
Rigidbody rigi ;
bool left;
bool right;
float speed = 5.00f;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
rigi = GetComponent<Rigidbody>();
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
transform.Translate(0,0,speed * Time.deltaTime);
Vector3 right_move = new Vector3(3.0f,transform.position.y, transform.position.z);
Vector3 left_move = new Vector3(-3.0f,transform.position.y, transform.position.z);
if(Input.touchCout > 0)
{
s
Touch parmak=Input.GetComponent(0);
if(finger.deltaPosition.x > 50.0f)
{
right = true;
left = false;
}
if(finger.deltaPosition.x < -50.0f)
{
right = false;
left = true;
}
if(right == true)
{
transform.position = Vector3.Lerp(transform.position, right_move , 5*Time.deltaTime);
}
if(left == true)
{
transform.position = Vector3.Lerp(transform.position, left_move,5*Time.deltaTime);
}
}
}
}