Düzelmeyen error CS1002 ;expected hatası

gcmsx

Centipat
Katılım
23 Mayıs 2022
Mesajlar
35
Arkadaşlar bir oyun geliştiriyordum ve "Assets\movement.cs(33,19):error CS1002 ;expected" hatası alıyorum ama hatada belirtilen yerlere ; koyduktan sonra da hala hata metni kalıyor sebebi nedir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
Kodlar şu şekilde :

C#:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

public class movement : MonoBehaviour

{

    Rigidbody rigi ;

 

    bool left;

    bool right;

 

    float speed = 5.00f;

    // Start is called before the first frame update

    void Start()

    {

        rigi = GetComponent<Rigidbody>();

    }

    // Update is called once per frame

    void Update()

    {

    

        transform.Translate(0,0,speed * Time.deltaTime); 

    

        Vector3 right_move = new Vector3(3.0f,transform.position.y, transform.position.z);

        Vector3 left_move = new Vector3(-3.0f,transform.position.y, transform.position.z);

      

        if(Input.touchCout > 0)

        {

s

            Touch parmak=Input.GetComponent(0);

            if(finger.deltaPosition.x > 50.0f)

            {

                right = true;

                left = false;           

            }   

  

            if(finger.deltaPosition.x < -50.0f)

            {

              right = false;

              left  =  true;

            }

 

            if(right == true)

            {

                transform.position = Vector3.Lerp(transform.position, right_move , 5*Time.deltaTime);

            }

            if(left == true)

            {

                transform.position = Vector3.Lerp(transform.position, left_move,5*Time.deltaTime);

            }

 

        }

    }

}
 
Bunu sil ve kaydet
1653328318791.png
 
orijinal kodlarda o s harfini bulamadım o galiba kodu yapıştırırken olmuş
Hangi kodda sorun var peki? Burada satır numaralarını göremiyorum
 
33 ve 19 diyor bende anlamadım galiba baştan yazmam lazım gibi.
Tüm kodu visual studiodayken tam ekran olacak şekilde resim olarak atar mısın? Tüm kod gözüksün
 
Konu çözülmüş ama söyleyeyim dedim.

transform.Translate(0,0,speed * Time.deltaTime);

Hata burada. transform.Translate yanlış bir ifade biçimi. Muhtemelen transform.position olması gerekiyordu.
 

Geri
Yukarı