Asil merak ettigim Online kismi. Umarim guzel bir anti-cheat olur ve her ay bos bos 50 milyon tane arac ekleyip oyunu cokertmezler. Ve sadece bana mi oyle geliyor bilmiyorum ama Rockstar'in oyunlarinda bir hantallik var, RDR 2'de ve GTA 5'te cok hissettim bunu. GTA 5'te mesela M basip menuyu actiginizda bile o menuyu kullanirken bir hantallik hissediyorsunuz. Karakter kontrolleri vs de buna dahil.
 
Asil merak ettigim Online kısmı. Umarim guzel bir anti-cheat olur ve her ay bos bos 50 milyon tane arac ekleyip oyunu cokertmezler. Ve sadece bana mi oyle geliyor bilmiyorum ama Rockstar'in oyunlarinda bir hantallik var, RDR 2'de ve GTA 5'te cok hissettim bunu. GTA 5'te mesela m basip menuyu actiginizda bile o menuyu kullanirken bir hantallik hissediyorsunuz. Karakter kontrolleri vs de buna dahil.

Karakter kontrolleri vs ne kadar yavaş olursa oyunun hissiyati daha iyi olur her zaman. Ama gidip de karınca gibi yavaş demiyorum.
 
Asil merak ettigim Online kısmı. Umarim guzel bir anti-cheat olur ve her ay bos bos 50 milyon tane arac ekleyip oyunu cokertmezler. Ve sadece bana mi oyle geliyor bilmiyorum ama Rockstar'in oyunlarinda bir hantallik var, RDR 2'de ve GTA 5'te cok hissettim bunu. GTA 5'te mesela m basip menuyu actiginizda bile o menuyu kullanirken bir hantallik hissediyorsunuz. Karakter kontrolleri vs de buna dahil.

RDR2 de ben bunu hissettim. Fakat oyun çok gerçekçi animasyonlara sahip olduğu için karakterin de bir ağırlığı olsun istiyorlar bence. Animasyonlar ve gerçekçilik ile çok iyi uyuşuyor ama ilk birkaç saat bayağı zor olabiliyor alışmak.
 
Zelda BotW'de dinamil hava durumu değişimi vardır ve oyunanışımıza çok etki ediyordu. Fiziksel etki olarak daha çok.

Öyle dükkan kapandı gibi etkisi falan değil.
 

Geri
Yukarı