AC Odyssey Finali Nedir?


hknekinci

Centipat
Kat覺l覺m
29 Ekim 2019
Mesajlar
300
繹z羹mler
1
Beeniler
169
Yer
Yunusemre/Manisa
Fate of Atlantis DLC paketini al覺rsan覺z ikinci bir son olmas覺 lazim.
Ana k羹ltisti daha bulamad覺m. Etraf覺ndaki 癟emberden 羹癟羹n羹 g繹t羹rd羹m en son:) yerlerini bulup keseceim art覺k s覺ra s覺ra:) zaten o kadar g羹癟lendim ki stratejiye falan gerek kalm覺yor. Kombo ile tam ortalar覺na atl覺yorum "selam'覺n aleyk羹m" diye不

Deerse final sahnesine ulaaca覺m ona da. Ama eer bunun gibi tamam oldu bitti olacaksa demez gibi geliyor biraz.

Bu arada cidden Origins'e bir selam falan var m覺 finalinde oyunun? Yoksa 繹yle d羹md羹z bitiyor mu?

O piramit tarz覺 eye dediimizde Ezio'nun bulunduu ara sahne g繹r羹yoruz. Origins'de ise bir piramitin i癟inde kadim ses desmonddan bahsediyor.
 

STEELTURCO

Femtopat
Kat覺l覺m
16 Temmuz 2020
Mesajlar
4
Beeniler
0
Atlantis hikayesini bitirdin mi ? ve dier yan g繹revler var. Hepsi ana g繹rev tad覺na yak覺n.
Atlantis hikayesini bitirdin mi ?
 

Wor

Yoctopat
Kat覺l覺m
24 Ekim 2020
Mesajlar
1
Beeniler
0
K羹lt羹 bitirmek 繹yle 癟ok uzun s羹rm羹yor. Zaten yaz覺yor az 癟ok nerede olduklar覺. Bitirmenizi 繹neririm. Eski oyunlara selam 癟akan bir ara sahne giriyor. Sadece Origins'e deil. DLC olarak Fate of Atlantis'i oynamazsan覺z sondan asla tatmin olmazs覺n覺z.
 

Abayram16424

Hectopat
Kat覺l覺m
13 Eyl羹l 2016
Mesajlar
2
Beeniler
0
Arkadalar imdi ben Odyssey'in finalini mi yapt覺m yoksa daha yapmad覺m m覺? Alexios ile oynuyorum. En son her eyin balad覺覺 tepede k覺z kardeimiz Kassandra ile kar覺lat覺m. Onu ikna ettim sar覺ld覺k kucaklat覺k falan. Yeni g繹rev olarak aile yemei dedi zaten oturduk g羹retik falan 癟覺kt覺k g繹rev tamam yazd覺. Baka g繹rev vermedi sadece yan g繹revler kald覺. Ama K羹ltistlerin hepsini yakalamad覺m daha. imdi ben oyunun finalini mi yapt覺m yoksa k羹lt羹 da覺t覺nca m覺 final olacak? 羹nk羹 bana yeni g繹rev vermiyor hi癟 u an. Hay覺r ona g繹re oyunu sileceim:)

Bir de bir arkada oyunun finalinde Origins'e selam 癟ak覺yor falan demiti ama kimseye 癟akt覺覺 yok Alexios'un:) Bac覺m覺z覺 ikna etti, sar覺ld覺k, yemek yedik bitti sahne. Sonra normal haritaya d繹nd羹k. Barnabas ile laflad覺k ailem oldu diye sevindik falan o kadar. E imdi kald覺k ortada ne yapay覺m ben siz s繹yleyin:)
Oyunun 羹癟 ayr覺 finali var Aile-K羹lt-Atlantis bunlar ana senaryayo dahil birde oyunu 2 adet dlc si var bu dlc lerin biri yunanistanda ana haritada ge癟iyor Originse selam 癟akma olay覺da bu dlc nin finalinde var 2. Dlc ile Atlantisin kaderini belirleme dlc si bu dlcde 3 ayr覺 ek haritada ge癟iyor ben ana senaryo ve dlcler ile 160 k羹s羹r saat oynad覺m tek bi savede eer oyunun orijinal ise dlc leride al覺p oynaman覺 tavsiye ederim 繹zellikle Atlantis dlc si 癟ok iyi
Oyunun orijinal ise season pass al覺rsan 2 dlc de indirimli geliyor
Arkadalar imdi ben Odyssey'in finalini mi yapt覺m yoksa daha yapmad覺m m覺? Alexios ile oynuyorum. En son her eyin balad覺覺 tepede k覺z kardeimiz Kassandra ile kar覺lat覺m. Onu ikna ettim sar覺ld覺k kucaklat覺k falan. Yeni g繹rev olarak aile yemei dedi zaten oturduk g羹retik falan 癟覺kt覺k g繹rev tamam yazd覺. Baka g繹rev vermedi sadece yan g繹revler kald覺. Ama K羹ltistlerin hepsini yakalamad覺m daha. imdi ben oyunun finalini mi yapt覺m yoksa k羹lt羹 da覺t覺nca m覺 final olacak? 羹nk羹 bana yeni g繹rev vermiyor hi癟 u an. Hay覺r ona g繹re oyunu sileceim:)

Bir de bir arkada oyunun finalinde Origins'e selam 癟ak覺yor falan demiti ama kimseye 癟akt覺覺 yok Alexios'un:) Bac覺m覺z覺 ikna etti, sar覺ld覺k, yemek yedik bitti sahne. Sonra normal haritaya d繹nd羹k. Barnabas ile laflad覺k ailem oldu diye sevindik falan o kadar. E imdi kald覺k ortada ne yapay覺m ben siz s繹yleyin:)
Oyunun 羹癟 ayr覺 finali var Aile-K羹lt-Atlantis bunlar ana senaryayo dahil birde oyunun 2 adet dlc si var bu dlc lerin biri yunanistanda ana haritada ge癟iyor Originse selam 癟akma olay覺da bu dlc nin finalinde var 2. Dlc ile Atlantisin kaderini belirleme dlc si bu dlcde 3 ayr覺 ek haritada ge癟iyor ben ana senaryo ve dlcler ile 160 k羹s羹r saat oynad覺m tek bi savede eer oyunun orijinal ise dlc leride al覺p oynaman覺 tavsiye ederim 繹zellikle Atlantis dlc si 癟ok iyi
Oyunun orijinal ise season pass al覺rsan 2 dlc de indirimli geliyor
Arkadalar imdi ben Odyssey'in finalini mi yapt覺m yoksa daha yapmad覺m m覺? Alexios ile oynuyorum. En son her eyin balad覺覺 tepede k覺z kardeimiz Kassandra ile kar覺lat覺m. Onu ikna ettim sar覺ld覺k kucaklat覺k falan. Yeni g繹rev olarak aile yemei dedi zaten oturduk g羹retik falan 癟覺kt覺k g繹rev tamam yazd覺. Baka g繹rev vermedi sadece yan g繹revler kald覺. Ama K羹ltistlerin hepsini yakalamad覺m daha. imdi ben oyunun finalini mi yapt覺m yoksa k羹lt羹 da覺t覺nca m覺 final olacak? 羹nk羹 bana yeni g繹rev vermiyor hi癟 u an. Hay覺r ona g繹re oyunu sileceim:)

Bir de bir arkada oyunun finalinde Origins'e selam 癟ak覺yor falan demiti ama kimseye 癟akt覺覺 yok Alexios'un:) Bac覺m覺z覺 ikna etti, sar覺ld覺k, yemek yedik bitti sahne. Sonra normal haritaya d繹nd羹k. Barnabas ile laflad覺k ailem oldu diye sevindik falan o kadar. E imdi kald覺k ortada ne yapay覺m ben siz s繹yleyin:)
Bide maksimum level 99
 
Son d羹zenleme:

OzanTolgahan

Femtopat
Kat覺l覺m
28 Nisan 2020
Mesajlar
3
Beeniler
1


vey karde dahil hepsini hayatta tutmay覺 baard覺m ama zor oldu valla:) Bir ara Kassandra'y覺 kesmeye niyetlendim yalan yok 癟羹nk羹 bayd覺 iyice tripleri不

Origins'teyken yan g繹revler biraz baym覺t覺 ya pek yapas覺m yok yalan deil. Ama K羹lt'羹 par癟alamay覺 zorlasam m覺 bilemedim. Deer diyorsan覺z onu zorlayaca覺m yoksa yan g繹revlere 癟ok dalmam gibi geliyor. Zaten z覺rh k覺l覺癟 falan tavan seviyede. Daha extreme bir ey olmaz gibi geliyor bana. ok tekrara d羹s羹n istemiyorum.

Pintipanda dahil bakt覺m baya ama 癟ou ya kardeini 繹ld羹rm羹 ya da K羹lt'e dadanm覺. imdi ben aileyi kurtard覺m sa salim. Bir tek k羹lt kald覺 bitirmediim ama deer mi diye d羹羹n羹yorum ite uramaya. Silah z覺rh falan verir mi daha iyi acaba?
Hay覺r oyun daha bitmedi. As覺l ama癟 bile bu deil. Atlantis g繹revini yapman gerekiyor. Hani arada bir g羹n羹m羹ze d繹n羹yoruz ya ite g羹n羹m羹zdeki k覺z ile Alexios aras覺ndaki balant覺y覺 癟繹zmen gerekiyor. Vee tarikat覺 da tamamen yok etmen gerekiyor. Son olarak daha iyi k覺yafetler istiyorsan oyunda 8 9 tane efsanevi set var, her birinin her bir par癟as覺 ayr覺 bir memlekette onlar覺 bulabilirsin. Brn oyunu 58 veya 59.seviyede bitirmitim yanl覺 hat覺rlam覺yorsam.
 

Salihreis1905

Yoctopat
Kat覺l覺m
24 Ekim 2020
Mesajlar
1
Beeniler
0
Arkadalar imdi ben Odyssey'in finalini mi yapt覺m yoksa daha yapmad覺m m覺? Alexios ile oynuyorum. En son her eyin balad覺覺 tepede k覺z kardeimiz kassandra ile kar覺lat覺m. Onu ikna ettim sar覺ld覺k kucaklat覺k falan. Yeni g繹rev olarak aile yemei dedi zaten oturduk g羹retik falan 癟覺kt覺k g繹rev tamam yazd覺. Baka g繹rev vermedi sadece yan g繹revler kald覺. Ama k羹ltistlerin hepsini yakalamad覺m daha. imdi ben oyunun finalini mi yapt覺m yoksa k羹lt羹 da覺t覺nca m覺 final olacak? 羹nk羹 bana yeni g繹rev vermiyor hi癟 u an. Hay覺r ona g繹re oyunu sileceim:)

Bir de bir arkada oyunun finalinde Origins'e selam 癟ak覺yor falan demiti ama kimseye 癟akt覺覺 yok Alexios'un:) bac覺m覺z覺 ikna etti, sar覺ld覺k, yemek yedik bitti sahne. Sonra normal haritaya d繹nd羹k. Barnabas ile laflad覺k ailem oldu diye sevindik falan o kadar. E imdi kald覺k ortada ne yapay覺m ben siz s繹yleyin:)

Oyun bitmedi daha, b羹t羹n tarikattaki kiileri yok etmen laz覺m, tarikat liderine ulamak i癟in.
 

Comedian(Emre)

Femtopat
Kat覺l覺m
6 Austos 2020
Mesajlar
4
Beeniler
1
Deer mi oynamaya? Alay覺m m覺 onu da?
Kesinlikle 癟ok 癟ok pahali degilse almalisin. Cunki fate of atlantis dlc si oyunun kendisinden bile guzel. Ben daha once boyle dlc oynamadim. Atmosferi cok guzel. Dlc ile birlikte cennete, cehenneme ve atlantise gidiyorsun.
T羹m k羹lt 羹yelerini 繹ld羹receksin, daha sonra eer kar覺lamad覺ysan 4 adet mitolojik yarat覺覺 繹ld羹r羹p enerjinisini falan al覺yorsun. Sana g繹rev verecek, spoiler olmas覺n diye s繹ylemiyorum. B繹ylece jenerik g繹rebilirsin. Senin bitirdiim oyunun aile taraf覺.
Senin bu dedigin dlc icin ama. Fate of atlantis dlc sinin gorevi 4 mitolojik yaratik oldurmek.
 
KS
painkiller

painkiller

Zettapat
Kat覺l覺m
6 Ekim 2014
Mesajlar
14.595
繹z羹mler
73
Beeniler
22.195
Yer
襤stanbul
@Saboteur vay aal覺k... O kadar yard覺m ettik be sana kitaps覺z不 Bize ihanet etmi demek ki. K羹lt liderini o kii beklemiyordum a癟覺k癟as覺. Kadim tarikat覺 da bitirdim, imdi Fate of Atlantis'e ge癟iyorum:)
 



Yeni konular

Yukar覺