AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

Oyunlarda böyle bir özellik yok ki. Ha kendiniz FPS'yi sınırlarsınız ondan bahsediyorsanız onun karşılığı chill değil. Burada dinamik olarak yapılıyor. Oyun oynarken 144, 300 artık ne kadar alıyorsanız ve fareyi bırakınca 60 gibi bir değere otomatik sabitliyor.

Oyunlarda kendin yaparsan var evet. PC ısınması için ve sistemden eğer tiz ses çıkıyorsa azalmat için birebir

Diğer türlü AMD ayarlarının tozlu sayfalarında duruyor.

Benim başından beri demek istediğim şu: Bu teknoloji oyuna gömülü olsa bile, diyelim ki FSR 3 destekli oyunda FSR 3 ve FG teknolojisini açtın. FPS 70ken 140 oldu. Aynı şeyi AFMF de yapıyor. Gene, bu sefer MSI Afterburner değerleri görüyorsun, ama oyun 140 FPS gibi değil, %1 Low değerlerindeki hissi veriyor. Bu değer 60 mı o FPS hissini veriyor, yani ilk başta FSR 3 ve FG oyuna entegreli olsa bile hiçbir işe yaramıyor. Aynı AFMF gibi oluyor. Sonra, RTSS diye bir program ile aldığın FPS değerine 10 altını girdiğin zaman FPS bu sefer 130 oluyor. %1 Low ise 90 veya 110 oluyor. İşte o zaman oyun o FPS hissini ve akıcılığını veriyor. Eğer bu olmasaydı, FSR 3 ve FG şu anda iyi değil.

1 Low aslında farkı bir olay ama, bunda FPS kilidi koyduğun zaman çok daha yükseğe çıkıyor ve oyun akıcı oluyor.

Bunun için ben bunu söyledim.

Zaten DLSS 3 ve FG 3 aynı oyunda test edildi.
Fsr 3 ve FG açıkken 50 FPS olan 1 Low değeri,
DLSS 3 ve FG açıkken 90 FPS aldı ve oyun NVIDIA tarafında çok daha akıcı oldu.

FPS artıyorsa oyun akıcı olmak zorunda zaten. Amaç bu, FSR 3 yazılım bazlı olduğu için dezavantajı çok.
 
Son düzenleme:
@Cruslan hocam şimdi AMD'nin kareler NVIDIA ninkine göre çok sahte de nvidianınkiler hiç mi sahte değil? Yani NVIDIA mühendisleri adamakıllı yapıyorlar da AMD dekiler yapamıyor. Buradan sonra donanıma geçmesi lazım. Yani var ya aldığına pişman edecek durumda AMD.

Oyunlarda kendin yaparsan var evet. PC ısınması için ve sistemden eğer tiz ses çıkıyorsa azalmat için birebir

Diğer türlü AMD ayarlarının tozlu sayfalarında duruyor.

Benim başından beri demek istediğim şu: Bu teknoloji oyuna gömülü olsa bile, diyelim ki FSR 3 destekli oyunda FSR 3 ve FG teknolojisini açtın. FPS 70ken 140 oldu. Aynı şeyi AFMF de yapıyor. Gene, bu sefer MSI Afterburner değerleri görüyorsun, ama oyun 140 FPS gibi değil, %1 Low değerlerindeki hissi veriyor. Bu değer 60 mı o FPS hissini veriyor, yani ilk başta FSR 3 ve FG oyuna entegreli olsa bile hiçbir işe yaramıyor. Aynı AFMF gibi oluyor. Sonra, RTSS diye bir program ile aldığın FPS değerine 10 altını girdiğin zaman FPS bu sefer 130 oluyor. %1 Low ise 90 veya 110 oluyor. İşte o zaman oyun o FPS hissini ve akıcılığını veriyor. Eğer bu olmasaydı, FSR 3 ve FG şu anda iyi değil.

1 Low aslında farkı bir olay ama, bunda FPS kilidi koyduğun zaman çok daha yükseğe çıkıyor ve oyun akıcı oluyor.

Bunun için ben bunu söyledim.

Zaten DLSS 3 ve FG 3 aynı oyunda test edildi.
FSR 3 ve FG açıkken 50 FPS olan 1 Low değeri,
DLSS 3 ve FG açıkken 90 FPS aldı ve oyun NVIDIA tarafında çok daha akıcı oldu.

FPS artıyorsa oyun akıcı olmak zorunda zaten. Amaç bu, FSR 3 yazılım bazlı olduğu için dezavantajı çok.

Battı balık yan gider adamakıllı yapmazsa daha AMD'nin yüzüne dahi bakmam.
 
@ZwiReK ya hocam yemin olsun hatırlamıyorum NVIDIA da mı böyle çıkardı ama düzelttiler. Ancak AMD'ye güvenmek pek istemiyorum. Kare üretmezsin, FPS arttırmazsın bu ne?
 
FSR 3'ün çalışma mantığı şu şekilde: İlk olarak, geçici yükseltme ile görüntü işleniyor, ardından interpolasyon yöntemiyle yeni kare üretiliyor ve son olarak gerçek kare üretiliyor. Bu süreçler döngü oluyor işte.

@Spyhis

@ZwiReK ya hocam yemin olsun hatırlamıyorum NVIDIA da mı böyle çıkardı ama düzelttiler. Ancak AMD'ye güvenmek pek istemiyorum. Kare üretmezsin, FPS arttırmazsın bu ne?

NVIDIA yeni kare üretip 2 karenin arasına koyuyor. Yoktan geliyor gibi bir şey, AMD ise 2 karenin bir kopyasını çıkarıp araya koyuyor.

Gecikme en büyük düşmanı bunun.
 
Son düzenleme:
@ZwiReK beni karelerin nasıl süreçten geçtiği ilgilendirmiyor. Çalıştın mı adam gibi? Hayır.

@ZwiReK gecikme nasıl en büyük düşmanı %1 low ya da akıcılık hiç artmıyor bence bunu çözsünler. Zaten boş yere umutlandık heralde
 
Son düzenleme:
@ZwiReK beni karelerin nasıl süreçten geçtiği ilgilendirmiyor. Çalıştın mı adam gibi? Hayır.

@ZwiReK gecikme nasıl en büyük düşmanı %1 Low'ya da akıcılık hiç artmıyor bence bunu çözsünler. Zaten boş yere umutlandık herhalde

Ben çok düzeleceğini sanmıyorum ama, bakalım nasıl olacak. Düzelecek olsa böyle sunmazları zaten. Bir umuttur yaşamak belli olmaz. Bakarsın düzelmiş.
 

Geri
Yukarı