Katılıyorum benim de endişem bu yönde. Frame generation, fmf, Motion smoothing, soap Opera effect adına istediğimi koyalım çok komplike bir teknoloji ve rahat 10 senedir bilinen bir olay. Bunu kullanıcıyı rahatsız etmeden, gerçek zamanlı kullanmak ve dediğin görüntü bozulmaları, kare atlamaları, pürüzler vb. yaşanmadan ortaya sunmak sıkıntılı bir iş.
Hatırlayanlar bilir DLSS 3.0 ilk çıktığında çok fazla bozukluklar vardı, bazen bir kare tamamen bozuk olabiliyordu. Tabii NVIDIA'nın optik akış güçlendiricileri ve tecrübesi bunu çözebildi ama AMD tamamen yazılım desteği ve daha az tecrübe ile ne denli bunu iyi tutabilecek. Neyse yarın olsun da daha iyi anlarız testlerden.
Yok, gün içindeHocam saat kaçta çıkıyor? Tam tarih var mı?
Hocam saat kaçta çıkıyor? Tam tarih var mı?
2 oyuna'da geliyor hocam. Şirket kapatıldı falan diyorlardı ama yalanmış demek'kiForspoken güncellemesi ne zaman gelirse platformlara. Bunun eklenmesi için bazı dosya eklemeleri, değişimleri olacaktır.
2 oyuna'da geliyor hocam. Şirket kapatıldı falan diyorlardı ama yalanmış demek'ki.
2 Oyuna'da geliyor hocam. Şirket kapatıldı falan diyorlardı ama yalanmış demek'ki.
Bu FSR 3 çıktığı zaman az çok ne olacağını bilen insanlar yarın'ki senaryoyu az çok biliyor. Ben heyecanlanmadım açıkçası. Eğer Tam tersi olursa, burada herkes tebrik etmek zorunda
FSR 3.0 eklensin sonra geri batarlar. AMD sponsor olmuş, FSR 3.0'ı üzerinden tanıtmış yok öyle hemen kapatıp gitmek.
Aynı film sonu gibi, 2 saat ağız açık falan.Şöyle tertemiz bir ters köşe yapsa tadından yenmez. AMD kesinlikle sektörde gelişmeli. Yoksa bu NVIDIA, bizi harcar gelecekte.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.