Benchmark sonuçları değil her şey, bunu en iyi Apple kullanıcıları bilir zaten. DirectX var mı, yok. Mecbur geriye OpenGL ile Vulkan kalıyor. Bunlar ne kadar yaygın? Ya da daha doğrusu bunlar için hangi uygulamalar daha çok optimize ediliyor? Anlamak mı istemiyorsunuz bilmiyorum ama eski MacBook Pro, gerek MacOS içinde gerekse Windows yüklenince bu işlerin altından kalkabiliyordu. M1 eksik bir geçiş, dediğim şeylerle ilgilenmiyor olmanız bu durumun eksik olmadığı anlamına gelmez. Render tarzı işlemler daha ağır olmasına rağmen oyun makinem ile render alabiliyorken, render canavarı denebilecek bir makine ile oyun oynayamamam, oynayabileceğim oyunların mobil tarzı olması ve optimizasyon istemesi saçmalıktan öte bir şey değil. En azından 16 çekirdekli GPU, uygulamaların daha optimize edilmesiyle bu dediklerim boşa çıkacak, M1 sadece eksik bir demo.