ASUS TUF Gaming VG27AQ Ghosting sorunu

burak684

Hectopat
Katılım
13 Ocak 2018
Mesajlar
585
Çözümler
2
Haha tamamen kelime oyunu gibi :)
Hocam 1ms olayını zaten tüm monitörler veremez kolay kolay ıps olmak üzere tn paneller verebilir onların bile kaliteli olanları verebiliyor yani bugün ıps de alsan va da alsan 5 6 ms en az 4ms verebiliyor 1ms sadece yazılımla en aza indirilebiliyor.Yani önceden viewsonic 2458 c mhd modelini kullandım onda mesela yazıları aşağı kaydırırken titreme çok oluyordu ölü piksel ışık sızması çıktı bu yüzden iade ettim.Ben asusu savunmuyorum ama dediğim gibi benlik problem yok sizde çok takıntı yapıyorsa iade etmenizi tavsiye ederim çok takılmayın bugün son gün ise diğer ürünlere bakabilirsiniz özellikle ıps modellerine.
 

DeSouzaAlex

Hectopat
Katılım
29 Eylül 2017
Mesajlar
375
Hocam 1ms olayını zaten tüm monitörler veremez kolay kolay ıps olmak üzere tn paneller verebilir onların bile kaliteli olanları verebiliyor yani bugün ıps de alsan va da alsan 5 6 ms en az 4ms verebiliyor 1ms sadece yazılımla en aza indirilebiliyor.Yani önceden viewsonic 2458 c mhd modelini kullandım onda mesela yazıları aşağı kaydırırken titreme çok oluyordu ölü piksel ışık sızması çıktı bu yüzden iade ettim.Ben asusu savunmuyorum ama dediğim gibi benlik problem yok sizde çok takıntı yapıyorsa iade etmenizi tavsiye ederim çok takılmayın bugün son gün ise diğer ürünlere bakabilirsiniz özellikle ıps modellerine.
İnternetten almamıştım iade almazlar muhtemelen. Serviste sürünme işi de bayağı zor geldi ama bakalım. :/
 

burak684

Hectopat
Katılım
13 Ocak 2018
Mesajlar
585
Çözümler
2
Vatan Bilgisayar. Aslında bakacaktım ama unuttum. Ölü piksel testini bile zor yaptık internet yoktu duvar kağıdı ile yaptık.
Hocam cayma hakkınız vardır 14gün geçmedi ise iade edebilirsiniz diye biliyorum.Sıfır ürün sonuçta etiketleri falan çıkarmadıysanız eğer.
 

DeSouzaAlex

Hectopat
Katılım
29 Eylül 2017
Mesajlar
375
Hocam cayma hakkınız vardır 14gün geçmedi ise iade edebilirsiniz diye biliyorum.Sıfır ürün sonuçta etiketleri falan çıkarmadıysanız eğer.
İnternetten alımlarda öyleymiş hocam. Yani servisin ürünü arızalı olarak görmesi lazım iade veya değişim için. Çok farklı oyunlarda da deneyemedim o da kafamı karıştırdı. PUBG Steam'de en ufak sorun görmedim mesela. Ama lobide yine aynı imleç gölge yapıyordu ama panelde arıza olsa lazer nişangah falan da yapardı diye düşünüyorum sorun başka bir şey bence. Msi monitörüm vardı lazer nişangahın neredeyse tamamen gölgesi çıkıyordu iade etmiştim.
 

burak684

Hectopat
Katılım
13 Ocak 2018
Mesajlar
585
Çözümler
2
İnternetten alımlarda öyleymiş hocam. Yani servisin ürünü arızalı olarak görmesi lazım iade veya değişim için. Çok farklı oyunlarda da deneyemedim o da kafamı karıştırdı. PUBG Steam'de en ufak sorun görmedim mesela. Ama lobide yine aynı imleç gölge yapıyordu ama panelde arıza olsa lazer nişangah falan da yapardı diye düşünüyorum sorun başka bir şey bence. Msi monitörüm vardı lazer nişangahın neredeyse tamamen gölgesi çıkıyordu iade etmiştim.
Anladım hocam.
İnternetten alımlarda öyleymiş hocam. Yani servisin ürünü arızalı olarak görmesi lazım iade veya değişim için. Çok farklı oyunlarda da deneyemedim o da kafamı karıştırdı. PUBG Steam'de en ufak sorun görmedim mesela. Ama lobide yine aynı imleç gölge yapıyordu ama panelde arıza olsa lazer nişangah falan da yapardı diye düşünüyorum sorun başka bir şey bence. Msi monitörüm vardı lazer nişangahın neredeyse tamamen gölgesi çıkıyordu iade etmiştim.
Hocam ne yaptınız servise götürdünüz mü hala kullanıyormusunuz.?
 
Son düzenleme:
KS
BYKAUX

BYKAUX

Hectopat
Katılım
29 Ekim 2014
Mesajlar
41
Makaleler
1
Yer
İzmir
Oyun kalitesiyle de alakalı mı acabaaa. Steam PUBG'de hiç yok gibi çünkü yani nişangah da beyaz onda da olmaz mıydı arıza olsa? @BYKAUX Sen ne diyorsun hocam bu yoruma?
Bence de bazı oyunlarda daha fazla fark ediliyor. Fakat az ya da çok fark edilmesi önemli değil bence, sonuçta bu bir sorun. o yüzden değişim ya da iade yapılmalı fakat ülkemizde böyle bir sistem maalesef yok :( Bir şekilde sorun bulunamadı denilip geri gönderiliyor.
 

DeSouzaAlex

Hectopat
Katılım
29 Eylül 2017
Mesajlar
375
Bence de bazı oyunlarda daha fazla fark ediliyor. Fakat az ya da çok fark edilmesi önemli değil bence, sonuçta bu bir sorun. o yüzden değişim ya da iade yapılmalı fakat ülkemizde böyle bir sistem maalesef yok :( Bir şekilde sorun bulunamadı denilip geri gönderiliyor.
PUBG'de hiç yapmaması ne ile ilgili olabilir?
 

Yeni konular

Yukarı