AVG Antivirus Performansı Düşüren Dosyalar Buluyor

Zaneisboos

Picopat
Katılım
3 Şubat 2021
Mesajlar
160
Çözümler
2
Herkese merhabalar. AVG Anti-Virüsü indirdim indireli hep aynı uyarıyı veriyor. Gider deyince de premium üyelik ve para istiyor. Adını hiç bilmediğim dosyalar vb. var. 2 sorum var.
1. Ben onları silsem bilgisayarıma bir şey olur mu? (Genelde C'deki dosyalar var. Demek istediğim bozulur, yanlış bir şeyi silerim vb.)
2. Onları nerede bulacağım?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
 

Dosya Ekleri

  • 4.png
    4.png
    110,3 KB · Görüntüleme: 28
  • Ekran görüntüsü 2021-03-03 114823.png
    Ekran görüntüsü 2021-03-03 114823.png
    207,9 KB · Görüntüleme: 30
  • 2.png
    2.png
    213 KB · Görüntüleme: 27
  • 1.png
    1.png
    209,4 KB · Görüntüleme: 26
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
Zaneisboos

Zaneisboos

Picopat
Katılım
3 Şubat 2021
Mesajlar
160
Çözümler
2
Ne kadar boş konuşuyorsunuz ya.



Microsoft Security essentials Windows 10'a kurmanız gerekmez zaten Windows 10 içerisinde gömülü olan bir güvenlik yazılımıdır ki şu anda AVG kurduğunuz için devre dışı kaldı eğer AVG'yi kaldırırsanız açılır.

Arama çubuğundan windows güvenliği olarak arayarak windows 10 içerisinde gömülü olan windows defender'e erişebilirsin.



Bulduğu şeyler önemli şeyler değil sistemi optimize etmek için sizi uyarıyor aslında fena değil güzeldir eski bilgisayarlar'da bu tür yazılımlar kullanılabilir. Dikkatli şekilde temizlerseniz bir sorun olmaz. Fakat her şeyi AVG'ye bırakırsanız sorun çıkarabilir.

Sistemin kötüyse dediklerine uyarsan sistemini hızlandırabilir.


Windows 10 içerisinde zaten Windows Defender var. 2013'de kaldın sanırım gelemedin daha.
Peki TimeUp almadan bunları temizleyemem olarak anlıyorum. Bu dosyaları nasıl ve nerede bulacağım? Üstüne filan tıklayınca olmuyor nerede olduğu çıkmıyor.
 
Katılım
4 Mayıs 2020
Mesajlar
787
Çözümler
1
Yer
Antalya
AVG Avast'la aynı tek farkı arayüzü değişik.
Kaspersky öneririm ben.
 
Artı -2 Eksi

Arda KC

Hectopat
Katılım
13 Ocak 2019
Mesajlar
1.357
Makaleler
1
Çözümler
6
Peki timeup almadan bunları temizleyemem olarak anlıyorum. Bu dosyaları nasıl ve nerede bulacağım? Üstüne falan tıklayınca olmuyor nerede olduğu çıkmıyor.

Tuneup kullanma bence Tuneup'dan daha iyi programlar var benim yaptığım kcs ıron cleaneri kullanabilirsin oda aynı görevi görür zaten registry temizleme programı olarak wise registry cleaner kullanabilirsin.

Hem ıron cleaner ile nerede olduklarını görebilirsin aynı şekilde wise registry cleaner ile de. :)


Peki TimeUp almadan bunları temizleyemem olarak anlıyorum. Bu dosyaları nasıl ve nerede bulacağım? Üstüne filan tıklayınca olmuyor nerede olduğu çıkmıyor.
Para vermeden nerede olduğunu göstermez sadece bulduğu sorunları gösterir.


Parasını vermeden veya cracklemeden kullanamazsınız. :D
 
KS
Zaneisboos

Zaneisboos

Picopat
Katılım
3 Şubat 2021
Mesajlar
160
Çözümler
2
Tuneup kullanma bence Tuneup'dan daha iyi programlar var benim yaptığım kcs ıron cleaneri kullanabilirsin oda aynı görevi görür zaten registry temizleme programı olarak wise registry cleaner kullanabilirsin.

Hem ıron cleaner ile nerede olduklarını görebilirsin aynı şekilde wise registry cleaner ile de. :)



Para vermeden nerede olduğunu göstermez sadece bulduğu sorunları gösterir.


Parasını vermeden veya cracklemeden kullanamazsınız. :D
1614781687993.png

Tırsmadım değil.😕
 

Arda KC

Hectopat
Katılım
13 Ocak 2019
Mesajlar
1.357
Makaleler
1
Çözümler
6
KS
Zaneisboos

Zaneisboos

Picopat
Katılım
3 Şubat 2021
Mesajlar
160
Çözümler
2
Tanınmayan sertifikası olmayan yeni çıkan uygulamalar için uyarıyor sadece sıkıntı yok yani.
:)

Ek bilgi kısmına tıklayarak yine'de çalıştırabilirsiniz.
1614782160291.png

Umarım bu da sertifikasız olduğu içindir. Biraz korkuyorum genelde hep virüs bulaştırırım da güvenmediğimden değil. 😃
 

Arda KC

Hectopat
Katılım
13 Ocak 2019
Mesajlar
1.357
Makaleler
1
Çözümler
6

Yeni konular

Yukarı