4 yıldır profesyonel olarak web tarafında çalışıyorum. Ne zaman oyun programlama ile ilgilenmek istesem, her seferinde zorlandım ve yeteri ilgiyi veremedim. Web tarafında dB, backend, elasticsearch, redis vs. ilgilenirken oyun tarafi bana daha zor ve fikirleri ilk seferde dogru kanalize edebilecegim bir yer degilmis gibi geliyor. Ama bende bir gün o tarafa kanalize olacagim.
Oyun programlama'nin Milestone'i Tetris'i yazmaya calisabilirsin kullandığın bir programlama diliyle. Tetris'i mükemmelleştirme aşamasında oyun programlamanin temelini kavrayabilecegimiz konusunda tavsiye almistim zamaninda bir oyun gelistirici arkadaştan.
Bir oyunun dinamikleri degilde backend altyapisini sunacaksaniz halledebilirsiniz. Işin içinde fizik vs. yoksa zorlukla azaliyor. Nasıl bir oyun yapmayi planliyorsunuz bilmiyorum ama ogame vb. gibi HTML tabanli bir oyun ise isiniz daha basit olacaktir.
Aseprite cok keyifli duruyor. Ileride tecrubelerini paylasirsan okumak isterim. Başarılar dilerim şimdiden.Görev dağılımı yaptık. Pixel art ile 2D bir oyun yapacağız ben aseprite ile birkaç karakter tasarlayıp kodlama yapacağım.
Hem grafik hem kodlama hemde Web. Bu nasıl bir görev dağılımı? Diğer arkadaşların görevi ne acaba?Görev dağılımı yaptık. Pixel art ile 2D bir oyun yapacağız ben aseprite ile birkaç karakter tasarlayıp kodlama yapacağım.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.