Saldon
Hectopat
- Katılım
- 22 Aralık 2018
- Mesajlar
- 137
- Çözümler
- 1
Arkadaşlar oyunum içerisine eklediğim banner reklam test ID ile BlueStacks'ta gözüküyor fakat telefonda ekrana gelmiyor. Bunun nedeni ne olabilir?
Unity 3D.
Reklam birimi AdMob.
Buda aldığım sarı renkte uyarı var ama sorun olacağını düşünmüyorum.
Unity 3D.
Reklam birimi AdMob.
Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using GoogleMobileAds.Api;
public class Banner : MonoBehaviour.
{
private BannerView banneReklam;
public string appId = "";
public string bannerId = "ca-app-pub-3940256099942544/6300978111";
public void Start()
{
MobileAds.Initialize(appId);
BannerReklam();
}
public void BannerReklam()
{
banneReklam = new BannerView(bannerId, AdSize.IABBanner, AdPosition.Bottom);
AdRequest yenireklam = new AdRequest.Builder().Build();
banneReklam.LoadAd(yenireklam);
banneReklam.Show();
}
}
Buda aldığım sarı renkte uyarı var ama sorun olacağını düşünmüyorum.
Kod:
You are trying to create a MonoBehaviour using the 'new' keyword. This is not allowed. MonoBehaviours can only be added using AddComponent(). Alternatively, your script can inherit from ScriptableObject or no base class at all
UnityEngine.MonoBehaviour:.ctor()
ButtonBehaviour:.ctor()
GoogleMobileAds.Unity.BannerClient:CreateButtonBehavior() (at Assets/GoogleMobileAds/Platforms/Unity/BannerClient.cs:64)
GoogleMobileAds.Unity.BannerClient:ShowBannerView() (at Assets/GoogleMobileAds/Platforms/Unity/BannerClient.cs:143)
GoogleMobileAds.Unity.BannerClient:LoadAd(AdRequest) (at Assets/GoogleMobileAds/Platforms/Unity/BannerClient.cs:123)
GoogleMobileAds.Api.BannerView:LoadAd(AdRequest) (at Assets/GoogleMobileAds/Api/BannerView.cs:61)
Banner:BannerReklam() (at Assets/GEREKLİ DOSYALAR/SCRİPT/Banner.cs:23)
Banner:Start() (at Assets/GEREKLİ DOSYALAR/SCRİPT/Banner.cs:16)