Biliyorum başlık biraz her yere çekilebilir duruyor. O yüzden ne demek istediğimi hemen anlatıyım. Öncelikle konsol donanım sınırlaması yok elimizde. Bildiğiniz en babasından bir PC. Her oyunda olay şudur hepimiz biliriz. Elimizde mesela bir M4A1 var, sol tıka bastığimızda o silah ateşlenir, ama cidden karşıdaki düşmana hasar vermesi için o M4A1'in cidden orada olmasına gerek yoktur çünkü elimizdeki M4A1 sadece bir dokudur ve o doku oradan kaldırılsa bile oyuna kodlanmış mekanik hala sol tıka bastığımızda çalışır. Şimdi benim asıl merak ettiğim konu ise oyunlarda her şeyin fiziksel, mekaniksel vb vb olarak tamamen gerçek hayattaki düzeneklerinin simüle edilmesi mümkün müdür? Biliyorum bunun yapılması gereksiz bir geliştirme olur, benim merak ettiğim bu yapılabilir mi? Oyunun çapının büyük olmasına gerek yok. Sadece direk her şeyi gerçek sistemlerine göre yapıp cidden içlerine o sistemleri günümüz yazılım teknolojisi ile koyabilir miyiz? Sanki daha önce dediğimi biraz yapan 1-2 simülasyon görmüştüm ama hiçbiri tam değildi. Sadece bu konuyla ilgili bilgisi olan kişiler cevap verirse sevinirim.