Blender ile gece deniz manzaralı iskele çalışması

Snkbnacezeri

Hectopat
Katılım
5 Temmuz 2018
Mesajlar
412
Makaleler
6
Çözümler
1
Blender programı ile yaptığım eski bir iskele çalışması. İskele farklı 20 küsur tahta, 14 ayak, ve 14 lastikten oluşmaktadır. Kaldırım ve lastikler de realistiği sağlamak için shader editörden yaptığım ıslaklık efekti vardır. Aslında arkaya uygun bir fon müziği ekleyip animasyonlu yapacaktım ama deniz de realistiği sağlamak için grafik kalitesini yüksek tuttum. 10 saniyelik animasyon render almak günler sürer :D

gecesahil.png


gecedeniz.png
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Blender programı ile yaptığım eski bir iskele çalışması. İskele farklı 20 küsur tahta, 14 ayak, ve 14 lastikten oluşmaktadır. Kaldırım ve lastikler de realistiği sağlamak için shader editörden yaptığım ıslaklık efekti vardır. Aslında arkaya uygun bir fon müziği ekleyip animasyonlu yapacaktım ama deniz de realistiği sağlamak için grafik kalitesini yüksek tuttum. 10 saniyelik animasyon render almak günler sürer :D

Eki Görüntüle 1501646

Eki Görüntüle 1501645

Aşırı derecede iyi ancak zemin aşırı gerçekçi olmuş, nesneler biraz da çizgifilmvari olmuş onu düzeltseniz 10/10,böyle de 9.9/10
 
Blender programı ile yaptığım eski bir iskele çalışması. İskele farklı 20 küsur tahta, 14 ayak, ve 14 lastikten oluşmaktadır. Kaldırım ve lastikler de realistiği sağlamak için shader editörden yaptığım ıslaklık efekti vardır. Aslında arkaya uygun bir fon müziği ekleyip animasyonlu yapacaktım ama deniz de realistiği sağlamak için grafik kalitesini yüksek tuttum. 10 saniyelik animasyon render almak günler sürer :D
Kaldırımla denize verdiğin önem çok yüksek, gerisi acele olmuş senin shader araştırmanı düşünürsek;
iskele alabanda, plastik görünüyor yakındakiler,
lastikler F1'den yeni gelmiş sıcacık, deformasyon gerek önde görünenlerde, arkayı esgeçebilirsin karanlık nasılsa,
küçük lambada point light veya IES veya lowpoly emission material ile lamba hissinü düzenleyebilirsin,
post process'de glow kurtarabilir,
bu kadar emeğe bir de en azından iskele önüne kadar volume object görünürlüğü değiştirip odağı kaldırım ve lambaya çekecektir,
lamba materyaline düşük noise pattern ekleyebilirsin - en azından burada görünmüyor.
Ay ışığı emission? O mu baskın yoksa sağdan gelen sıcak ışık nedir?

CyclesX render süresi 1920x1080'i 10dk den fazla tutuyorsa RTX kartta Optix ile optimizasyonu basitleştirebilirsin.
 
Eğer kısa bir süre de olsa animasyonunu yaparsanız harika bir hareketli arka plan olur. Gerçekten çok güzel emeğinize sağlık.
Evet animasyon yakışıyor ama uzun sürdüğü için uğraşmadım :d denersem paylaşırım burada yorumun için teşekkür ederim.
Aşırı derecede iyi ancak zemin aşırı gerçekçi olmuş, nesneler biraz da çizgifilmvari olmuş onu düzeltseniz 10/10,böyle de 9.9/10
İskele yoğunluklu bazı değişiklikler, eklemeler yapmayı düşünüyorum yaparsam burada paylaşırım. Yorumun için teşekkür ederim.
Kaldırımla denize verdiğin önem çok yüksek, gerisi acele olmuş senin shader araştırmanı düşünürsek;
iskele alabanda, plastik görünüyor yakındakiler,
lastikler F1'den yeni gelmiş sıcacık, deformasyon gerek önde görünenlerde, arkayı esgeçebilirsin karanlık nasılsa,
küçük lambada point light veya IES veya lowpoly emission material ile lamba hissinü düzenleyebilirsin,
post process'de glow kurtarabilir,
bu kadar emeğe bir de en azından iskele önüne kadar volume object görünürlüğü değiştirip odağı kaldırım ve lambaya çekecektir,
lamba materyaline düşük noise pattern ekleyebilirsin - en azından burada görünmüyor.
Ay ışığı emission? O mu baskın yoksa sağdan gelen sıcak ışık nedir?

CyclesX render süresi 1920x1080'i 10dk den fazla tutuyorsa RTX kartta Optix ile optimizasyonu basitleştirebilirsin.
Lastikleri aslında tahtada 2 materyal kullandım lastiğe de uygulayacaktım yosun falan sonra vazgeçtim :d. O tahtaların üzerine 3B ot, sarmaşık veya yosun falan ekleyecektim yani planım da olan bazı şeyler vardı lakin iskele üzerine fazla yoğunlaşmadım. Lamba da ışıklandırmayı bilerek ön bölgeye odakladım dediklerinden ekstra IES eklenebilir. Ay ışığını emis, ramp ve noise ile ayarladım. Zaten eklemeler yaparsam son halini yine burada paylaşırım. Yorumun için teşekkür ederim.

Bazı yer değişiklikleri ve eklemeler.

gecesahil2.png
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Geri
Yukarı