Bugüne Kadarki En Büyük Need for Speed Açık Dünyası

@LukeSkywalker World ilk zamanları gerçekten çok güzeldi ama sonradan saçma saçma insanlar durmadan hile kullanmaya başladı oyundan soğuttu. Hatırlıyorum Mclaren F1'im vardı. Oyunu bıraktıktan sonra bir kardeşim şifremi istemişti verdim. İnternet sitesinden gireyim bakayım dedim; bakmaz olaydım, hile açmış çocuk banlatmış hesabı.
 
Arabalarda neon ışıklandırma olmaması büyük eksik bence.
Bence kesinlikle ışıklandırma sistemi olacak, bu sefer o hatayı yapacaklarını düşünmüyorum.

@LukeSkywalker World ilk zamanları gerçekten çok güzeldi ama sonradan saçma saçma insanlar durmadan hile kullanmaya başladı oyundan soğuttu. Hatırlıyorum Mclaren F1'im vardı. Oyunu bıraktıktan sonra bir kardeşim şifremi istemişti verdim. İnternet sitesinden gireyim bakayım dedim; bakmaz olaydım, hile açmış çocuk banlatmış hesabı.
Bende de lambo falan vardı, el emeği göz nuru kasmıştım onu... Oyun kapanınca gitti bitti.
 
Bir de Fiat 131 ekleseler tadından yenmezdi. Arkada Cengiz Kurtoğlu dinleyerekten...

4700786059_f82b4ff795_b.jpg
 
Son düzenleme:
NFS serisinin underground tan itibaren benzeri oyunlardan en büyük farkı araç kişiselleştirmeydi. Fakat her yeni çıkan oyunda bu yavaş yavaş azaldı. Zaman zaman bunun modifiye dozunu artırmak istediler fakat ilk oyunlardaki kadar başarılı olamadılar. Düşünsenize 2004 yılında piyasaya çıkmış undergrouns 2 de aracın içinden dışına her türlü modifiye imkanı varken (Örn bagajdaki woofer, nitro tüpü vs detaylar) 2013 te çıkmış rivals ta modifiye sadece boya, vinyl gibi şeylerle sınırlı kaldı. Tabi bu modifiye dozu kimi zaman arttı kimi zaman azaldı ama bir türlü kıvamını tutturamadılar.
Tahmin ediyorum eski oyunları revize edip birkaç grafik güncelleme yapsalar, senaryo güncelleseler yeni oyunlardan daha fazla rağbet görür.
 
NFS serisinin underground tan itibaren benzeri oyunlardan en büyük farkı araç kişiselleştirmeydi. Fakat her yeni çıkan oyunda bu yavaş yavaş azaldı. Zaman zaman bunun modifiye dozunu artırmak istediler fakat ilk oyunlardaki kadar başarılı olamadılar. Düşünsenize 2004 yılında piyasaya çıkmış undergrouns 2 de aracın içinden dışına her türlü modifiye imkanı varken (Örn bagajdaki woofer, nitro tüpü vs detaylar) 2013 te çıkmış rivals ta modifiye sadece boya, vinyl gibi şeylerle sınırlı kaldı. Tabi bu modifiye dozu kimi zaman arttı kimi zaman azaldı ama bir türlü kıvamını tutturamadılar.
Tahmin ediyorum eski oyunları revize edip birkaç grafik güncelleme yapsalar, senaryo güncelleseler yeni oyunlardan daha fazla rağbet görür.
Çok haklısın NFS Underground 2'yi Beta ve Underground 1'de bulunup Underground 2'den kaldırılan içeriklerle mobile aynen sürseler çok çok çok satar.
 
Uyarı! Bu konu 7 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Yeni konular

Geri
Yukarı