C# kod satırı nasıl atlanır?

Maraza25

Hectopat
Katılım
21 Ekim 2020
Mesajlar
189
Çözümler
1
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
Asus ROG Strix G15
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrenci
C#:
public void login(int buildIndex)
 {
 AndroidScripts = GameObject.Find("AndroidScripts");
 RestClient.Get<TotalNumber_Users>(database_url + "/Users/TotalUser.json").Then(response =>
 {
 totalUser = response;

 for (int i = 1; i <= totalUser.number; i++)
 {
 RestClient.Get<UserInfo>(database_url + "/Users/" + i.ToString() + ".json").Then(response =>
 {
 userinfo = response;
 if (UserName_InputField.text == userinfo.UserName || Password_InputField.text == userinfo.Password.ToString())
 {

 PlayerPrefs.SetString("Phone_User_Name", UserName_InputField.text);
 PlayerPrefs.SetString("Phone_Password", Password_InputField.text);
 SceneManager.LoadScene(sceneBuildIndex: buildIndex);
 AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Giriş Başarılı");
 //1

 }

 });
 }

 });
 AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Kullanıcı Adı veya Parola Yanlış");

 }
}

Merhaba yukarıdaki kodda //1 ile belirttiğim yerde direkt fonksiyondan çıkmasını istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
ku
//1 yazan kısma break;
for loop sonuna return; yazın
C#:
public void login(int buildIndex)
    {
        AndroidScripts = GameObject.Find("AndroidScripts");
        RestClient.Get<TotalNumber_Users>(database_url + "/Users/TotalUser.json").Then(response =>
        {
            totalUser = response;

            for (int i = 1; i <= totalUser.number; i++)
            {
                RestClient.Get<UserInfo>(database_url + "/Users/" + i.ToString() + ".json").Then(response =>
                {
                    userinfo = response;
                    if (UserName_InputField.text == userinfo.UserName || Password_InputField.text == userinfo.Password.ToString())
                    {
                   
                        PlayerPrefs.SetString("Phone_User_Name", UserName_InputField.text);
                        PlayerPrefs.SetString("Phone_Password", Password_InputField.text);
                        SceneManager.LoadScene(sceneBuildIndex: buildIndex);
                        AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Giriş Başarılı");
                        break;

                    }

                   
                });
            }
            return;


        });
        AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Kullanıcı Adı veya Parola Yanlış");
   

    }
}

böyle denediğimde break da hata beriyor
Önem Derecesi Kod Açıklama Proje Dosya Çizgi Gizleme Durumu Hata CS1643 Tüm kod yolları 'Func<UserInfo, IPromise>' türünün lambda ifadesi içinde bir değer döndürmez Assembly-CSharp
 
ku

C#:
public void login(int buildIndex)
    {
        AndroidScripts = GameObject.Find("AndroidScripts");
        RestClient.Get<TotalNumber_Users>(database_url + "/Users/TotalUser.json").Then(response =>
        {
            totalUser = response;

            for (int i = 1; i <= totalUser.number; i++)
            {
                RestClient.Get<UserInfo>(database_url + "/Users/" + i.ToString() + ".json").Then(response =>
                {
                    userinfo = response;
                    if (UserName_InputField.text == userinfo.UserName || Password_InputField.text == userinfo.Password.ToString())
                    {
                  
                        PlayerPrefs.SetString("Phone_User_Name", UserName_InputField.text);
                        PlayerPrefs.SetString("Phone_Password", Password_InputField.text);
                        SceneManager.LoadScene(sceneBuildIndex: buildIndex);
                        AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Giriş Başarılı");
                        break;

                    }

                  
                });
            }
            return;


        });
        AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Kullanıcı Adı veya Parola Yanlış");
  

    }
}

böyle denediğimde break da hata beriyor
Önem Derecesi Kod Açıklama Proje Dosya Çizgi Gizleme Durumu Hata CS1643 Tüm kod yolları 'Func<UserInfo, IPromise>' türünün lambda ifadesi içinde bir değer döndürmez Assembly-CSharp
Ne hatası veriyor hocam?
 
C#:
public void login(int buildIndex) {
    bool shouldBreak = false;
    AndroidScripts = GameObject.Find("AndroidScripts");
    RestClient.Get<TotalNumber_Users>(database_url + "/Users/TotalUser.json").Then(response =>
    {
        totalUser = response;
        for (int i = 1; i <= totalUser.number; i++) {
            RestClient.Get<UserInfo>(database_url + "/Users/" + i.ToString() + ".json").Then(response =>
            {
                userinfo = response;
                if ((UserName_InputField.text == userinfo.UserName || Password_InputField.text == userinfo.Password.ToString()) && shouldBreak == false)  {

                    PlayerPrefs.SetString("Phone_User_Name", UserName_InputField.text);
                    PlayerPrefs.SetString("Phone_Password", Password_InputField.text);
                    SceneManager.LoadScene(sceneBuildIndex: buildIndex);
                    AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Giriş Başarılı");
                    shouldBreak = true;
                }
            });
            break;
        }
    });
    return;
    AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Kullanıcı Adı veya Parola Yanlış");
 }
Böyle dener misiniz?

@Maraza25 sorun çözüldü mü?
 
Son düzenleme:
C#:
public void login(int buildIndex) {
    bool shouldBreak = false;
    AndroidScripts = GameObject.Find("AndroidScripts");
    RestClient.Get<TotalNumber_Users>(database_url + "/Users/TotalUser.json").Then(response =>
    {
        totalUser = response;
        for (int i = 1; i <= totalUser.number; i++) {
            RestClient.Get<UserInfo>(database_url + "/Users/" + i.ToString() + ".json").Then(response =>
            {
                userinfo = response;
                if ((UserName_InputField.text == userinfo.UserName || Password_InputField.text == userinfo.Password.ToString()) && shouldBreak == false)  {

                    PlayerPrefs.SetString("Phone_User_Name", UserName_InputField.text);
                    PlayerPrefs.SetString("Phone_Password", Password_InputField.text);
                    SceneManager.LoadScene(sceneBuildIndex: buildIndex);
                    AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Giriş Başarılı");
                    shouldBreak = true;
                }
            });
            break;
        }
    });
    return;
    AndroidScripts.GetComponent<ToastMassage>().ToastMassages("Kullanıcı Adı veya Parola Yanlış");
 }
Böyle dener misiniz?

@Maraza25 sorun çözüldü mü?
hocam ban yemiştim 1 saat ondan yazamadım sonrada unutmuşum
hocam aslında çözüm işe yarıyormuş ama bu kon firebase ile çalıştığından zaman aşımına denk geliyormuş ondan çalışmıyormuş
 
hocam ban yemiştim 1 saat ondan yazamadım sonrada unutmuşum
hocam aslında çözüm işe yarıyormuş ama bu kon firebase ile çalıştığından zaman aşımına denk geliyormuş ondan çalışmıyormuş
Bende garipsemiştim, sizin ilk başta attığınız kodun da çalışması gerekiyordu. Resmi örneklerdede o şekilde yapılmış.
 

Geri
Yukarı