C# Compile Error hatası

onurgunes

Hectopat
Katılım
25 Kasım 2020
Mesajlar
52
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
RM-344 144HZ 1 MS DISPLAY PORT
MSI GTX 1660 TI ARMOR OC 6GB
AMD RYZEN 5 3600
AMD A320M-A PRO
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Elektrik - Elektronik
All compile errors to be fixed diyor ama compile error göremiyorum. Visual Studio programında da sorun bulunamadı yazıyor.
Düzenleme ; Şu an geldi, 33.35'de "; expected" diyor.
Kod:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;



public class CharacterMove : MonoBehaviour

{

    // Start is called before the first frame update

    public float moveSpeed;

    private Animator anim;



    private Rigidbody2D rb2d;

    float moveHorizontal;

    }



    void Start()

    {

        moveSpeed = 5;

        moveHorizontal = Input.GetAxis('Horizontal');

        anim = GetComponent<Animator>();

        rb2d = GetComponent<Rigidbody2D>();

        

    }



    // Update is called once per frame

    void Update()

    {

        CharacterMovement();

    }



    void CharacterMovement()

    {

         moveHorizontal = Input.GetAxis('Horizontal');

         rb2d.velocity=new Vector 2(moveHorizontal * moveSpeed, rb2d.velocity.y);

    }



[ATTACH type="full"]1971382[/ATTACH]
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2023-10-08 214226.png
    Ekran görüntüsü 2023-10-08 214226.png
    272,1 KB · Görüntüleme: 32
Son düzenleyen: Moderatör:
C#:
rb2d.velocity = new Vector2(moveHorizontal * moveSpeed, rb2d.velocity.y);
Bu şekilde düzeltin bu satırı.
 
float moveHorizontal;'den sonraki süslü parantezi kaldırın. Gereksiz yere orada.

Visual Studio programında da sorun bulunamadı yazıyor.
Doğru yere baktığınıza emin misiniz? VS'nin şu an sorun yok demesi imkansız. Kodda baya hata var çünkü.
 
float moveHorizontal;'den sonraki süslü parantezi kaldırın. Gereksiz yere orada.


Doğru yere baktığınıza emin misiniz? VS'nin şu an sorun yok demesi imkansız. Kodda baya hata var çünkü.
Deneyeceğim, sorun bulunamadı diyor.
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2023-10-09 000613.png
    Ekran görüntüsü 2023-10-09 000613.png
    62,6 KB · Görüntüleme: 20
Kod olarak bakıldığında, arkadaşların söylediği gibi değişken, class, method vb. tanımında boşluk kullanamazsın ("Vektor 2" gibi olmaz..). Genelde Esc tuşunun altındaki "é" tuşu ile çift tırnak(") yapabilirsin, sen 2 tane tek tırnak(') kullanmışsın. süslü parantezlerini de kontrol et, açılan süslü kapanmak zorundadır. Burada sen evin dışına atmışsın kodları.

@onurgunes projeyi derlediğinizde bunlara nasıl ses çıkartmıyor anlayamadım.
Ama bunları sorduğuna göre de derlemeyi bildiğinden emin değilim.
Visual Studio'da bir bozulmuşluk da olabilir kontrol etmelisin, yoksa kod falan yazamazsın. :)

1696832139839.png
 
VS yapılandırmanızda problem var. Bir kere Unity’e ait sınıfları bile tanımıyor.
 
Kod olarak bakıldığında, arkadaşların söylediği gibi değişken, class, method vb. tanımında boşluk kullanamazsın ("Vektor 2" gibi olmaz..). Genelde Esc tuşunun altındaki "é" tuşu ile çift tırnak(") yapabilirsin, sen 2 tane tek tırnak(') kullanmışsın. süslü parantezlerini de kontrol et, açılan süslü kapanmak zorundadır. Burada sen evin dışına atmışsın kodları.

@onurgunes projeyi derlediğinizde bunlara nasıl ses çıkartmıyor anlayamadım.
Ama bunları sorduğuna göre de derlemeyi bildiğinden emin değilim.
Visual Studio'da bir bozulmuşluk da olabilir kontrol etmelisin, yoksa kod falan yazamazsın. :)

Eki Görüntüle 1971654
Kod yazmada iyi değilim yeni yeni kendimi geliştirmeye çalışıyorum, teşekkür ederim.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı