Dark Souls 3'te neden Grinding'e izin verilmiş?

500 saat Dark Souls 3'üm var bir kere bile farm yapmadım. Seninkisi çok kişisel bir istek. Pek de nadir olanından.

Kişisel değil ayrıca oturup farmda yapmayacağım. Demek istediğim şey şu önceki oyunda bile buna izin vermezken yani bu olaya bir çözüm getirmişken bu oyunda neden serbest bırakmışlar. Yani bu bir nevi kolay mod getirmek gibi bir şey. Oyunun doğasına aykırı ama yasak değil. Düşünsene oyunun giriş ekranın kolay orta ve zor mod yazdığını ister miydin?
 
Ama onu yapımcıların ayarlaması gerekmiyor mu? Dark Souls 2'de olduğu gibi. Ben oyuncuyum o çizgiyi kaçırmam gayet doğal.


Elimden geldiğince ölmemeye ve devamlı ileri gitmeye çalışıyorum ama yani buna neden izin vermişler onu anlamadım. Oyun zaten durduk yere estus veriyor. Bosslar ve düşmanlar çok da zor değil. Bence gereğinden fazla kolaylaştırmışlar. (Henüz nameless King'e gelmedim. Geldiğim yere kadar bahsediyorum.)
Oyunun ana bosslarında bir kolaylık var doğru, Ds2den sonra çok daha kolay geliyor. Oyunun sonuna doğru ve Ringed City dlcsi ile zorluk olması gerektiği noktaya geliyor.
Kişisel değil ayrıca oturup farmda yapmayacağım. Demek istediğim şey şu önceki oyunda bile buna izin vermezken yani bu olaya bir çözüm getirmişken bu oyunda neden serbest bırakmışlar. Yani bu bir nevi kolay mod getirmek gibi bir şey. Oyunun doğasına aykırı ama yasak değil. Düşünsene oyunun giriş ekranın kolay orta ve zor mod yazdığını ister miydin?
Kime göre kolay? Ben mesela DS2de bossa giderken aptal moblar tarafından sürekli ölüyordum. 11 defa kesince bir daha spawn olmuyorlar dediğin gibi. Şimdi bu benim için kolaylaştırdı durumu. Ki zaten DS2 nin tüm zorluğu gank yapan moblardan geliyor. Aynı anda 5 tanesi çullanıyor üstüne. Yoksa bosslar falan fasa füso.
 
Oyunun ana bosslarında bir kolaylık var doğru, DS2'den sonra çok daha kolay geliyor. Oyunun sonuna doğru ve ringed City DLC'si ile zorluk olması gerektiği noktaya geliyor.

Kime göre kolay? Ben mesela DS2'de bossa giderken aptal moblar tarafından sürekli ölüyordum. 11 defa kesince bir daha spawn olmuyorlar dediğin gibi. Şimdi bu benim için kolaylaştırdı durumu. Ki zaten DS2'nin tüm zorluğu gank yapan moblardan geliyor. Aynı anda 5 tanesi çullanıyor üstüne. Yoksa bosslar falan Fas'a füso.

O kısımlara henüz gelmedim. Oyun şimdilik tam tadında ilerliyor bir tık kolay gibi ama bakalım. Demek istediğim şeyi umarım anlatabilmişimdir. Amacım tartışmaktan ziyade neden serbest bırakıldığını anlamaya çalışmaktı. Bir örnek daha vermem gerekirse şöyle diyeyim.

Dark Souls 2'desin. Nashandra bossunda takıldın kaldın geçemiyorsun. Uğraştın ettin ama geçemedin. Döndün biraz geriye güçlenmek için biraz farmladın bir müddet sonra düşmanlar bitiyor o bölgede. Oyun diyor ki "maksimum gücün bu. Bu şekilde git ve kes." Yani bunun ötesine geçemiyorsun bir sınır var. Dark Souls 3'e bakalım. Nameless King'e geldin bir türlü kesemedin. Döndün geriye biraz farmladın ama oyun sana demiyor ki "maksimum gücün bu" istediğin kadar devam et diyor. Sınır koymamış. Acaba bu olay oyunun oynanma saatini arttırmak ya da insanların çeşitli şeyler denemesine olanak sağlamak için serbest bırakılmış olabilir mi?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı