Çözüldü Error CS1513: } expected

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Babekon12

Decapat
Katılım
21 Haziran 2021
Mesajlar
86
Çözümler
1
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
Ryzen 5 7640HS,RTX 4060 Mobile, 16GB DDR5 5600MHZ Ram
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrenci
Merhaba, ilk defa bu işlerle uğraşıyorum o yüzden çok bilgim yok. Başlıktaki hatayı alıyorum. Sebebi ve çözümü nedir acaba?

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.InputSystem;


public class InputManager : MonoBehaviour
{
    private PlayerInput PlayerInput;
    private PlayerInput.OnFootActions onFoot;
  
    void Awake()
    {
        playerInput = new playerInput();
        onFoot = playerInput.OnFoot;
    }
  
    void Update()
    {
      
    }

    private void OnEnable()
    {
        onFoot.Enable();
    }

    private void OnDisable()
    {
        onFoot.Disable();
    }
resim_2023-09-09_165608265.png
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
InputManager adlı sınıfın kapanışını yapmamışsınız. Bunun için süslü parantez ile kapatmanız gerekiyor.

Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.InputSystem;


public class InputManager : MonoBehaviour
{
    private PlayerInput PlayerInput;
    private PlayerInput.OnFootActions onFoot;
 
    void Awake()
    {
        playerInput = new playerInput();
        onFoot = playerInput.OnFoot;
    }
 
    void Update()
    {
    
    }

    private void OnEnable()
    {
        onFoot.Enable();
    }

    private void OnDisable()
    {
        onFoot.Disable();
    }
}

Ayrıca, hata okumayı öğrenmenizi şiddetle tavsiye ederim. Çünkü mesajda } (süslü parantez) yok diyor.
InputManager adlı sınıfın kapanışını yapmamışsınız. Bunun için süslü parantez ile kapatmanız gerekiyor.

Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.InputSystem;


public class InputManager : MonoBehaviour
{
    private PlayerInput PlayerInput;
    private PlayerInput.OnFootActions onFoot;
 
    void Awake()
    {
        playerInput = new playerInput();
        onFoot = playerInput.OnFoot;
    }
 
    void Update()
    {
    
    }

    private void OnEnable()
    {
        onFoot.Enable();
    }

    private void OnDisable()
    {
        onFoot.Disable();
    }
}

Ayrıca, hata okumayı öğrenmenizi şiddetle tavsiye ederim. Çünkü mesajda } (süslü parantez) yok diyor.
 
Çözüm
InputManager adlı sınıfın kapanışını yapmamışsınız. Bunun için süslü parantez ile kapatmanız gerekiyor.

Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.InputSystem;

public class InputManager : MonoBehaviour
{
 private PlayerInput PlayerInput;
 private PlayerInput.OnFootActions onFoot;

 void Awake()
 {
 playerInput = new playerInput();
 onFoot = playerInput.OnFoot;
 }

 void Update()
 {

 }

 private void OnEnable()
 {
 onFoot.Enable();
 }

 private void OnDisable()
 {
 onFoot.Disable();
 }
}

Ayrıca, hata okumayı öğrenmenizi şiddetle tavsiye ederim. Çünkü mesajda } (süslü parantez) yok diyor.

En altta zaten var olduğu için hatayı anlamadım ama cevap gelmeden zaten sorunu çözdüm. Teşekkür ederim.



Bir hata aldım ve sebebini sordum. Soruma cevap vermeyecekseniz hiç yazmasanız daha iyi.
 

Geri
Yukarı