Gamepower Ogre alınır mı?

Bütçe
300-350TL

go ask alice

Decipat
Katılım
31 Ekim 2019
Mesajlar
1.027
Çözümler
2
Yer
Mother Adana
Harbiden. Şu klavyenin iadesini yapar yapmaz yeni klavye alacağım. Aklımda Monster Pusat K3 Pro var ama eğer şimdi olsaydı bunu alabilirdim.
GK30'un bi 10 videosunu izledim. O kadar problem olacak bir durum gözlemlemedim. Rakibi Cooler Master MK110 var ki aynı şeyleri söylemişler onun için de ve MSI şuan daha ucuz. Gamenote var onun da görüntüsünü sevmedim.

Geriye bu bütçede bir şey kalmıyor. Sanırım akşam GK30'u alacağım. Paylaştığınız linki de tesadüf görmüştüm. 🙂
 
Katılım
24 Haziran 2020
Mesajlar
690
Çözümler
3
GK30'un bi 10 videosunu izledim. O kadar problem olacak bir durum gözlemlemedim. Rakibi Cooler Master MK110 var ki aynı şeyleri söylemişler onun için de ve MSI şuan daha ucuz. Gamenote var onun da görüntüsünü sevmedim.

Geriye bu bütçede bir şey kalmıyor. Sanırım akşam GK30'u alacağım. Paylaştığınız linki de tesadüf görmüştüm. 🙂
Hayırlı olsun.
 
KS
Yusufuk

Yusufuk

Decapat
Katılım
29 Ağustos 2019
Mesajlar
40
GK30'un bir 10 videosunu izledim. O kadar problem olacak bir durum gözlemlemedim. Rakibi Cooler Master MK110 var ki aynı şeyleri söylemişler onun için de ve MSI şu an daha ucuz. Gamenote var onun da görüntüsünü sevmedim.

Geriye bu bütçede bir şey kalmıyor. Sanırım akşam GK30'u alacağım. Paylaştığınız linki de tesadüf görmüştüm. 🙂

Ben de sabah bu linkten görüp aldım bakalım nasıl çıkacak?
 

go ask alice

Decipat
Katılım
31 Ekim 2019
Mesajlar
1.027
Çözümler
2
Yer
Mother Adana
Ben de sabah bu linkten görüp aldım bakalım nasıl çıkacak?
Şekil ve ışıklar konusunda sorun yok. Sertlik ve ses konusu üzerse üzer. Yurtdışı youtube yorumlarını türkçeleştirdim. Çoğu iyidir diyor kötü yorum yok. Bizim sayfalarımızda şu olsaydı bu olsaydı tuhaf tuhaf memnuniyetsizlikler. Dedikleri özellikte olanlar var zaten 500 liradan başlıyor.

Bide çok araştırdım başka pek alternatif yok. Hani sessiz şık normal bir klavye bulmak için özel çaba sarfetmek daha fazla para ödemek o kadar saçma ki. Hep mekanik talebinden oluyor bu. Hay mekaniğinize de size de diyesi geliyor insanın. 😃
 
KS
Yusufuk

Yusufuk

Decapat
Katılım
29 Ağustos 2019
Mesajlar
40
Şekil ve ışıklar konusunda sorun yok. Sertlik ve ses konusu üzerse üzer. Yurt dışı YouTube yorumlarını türkçeleştirdim. Çoğu iyidir diyor kötü yorum yok. Bizim sayfalarımızda şu olsaydı bu olsaydı tuhaf tuhaf memnuniyetsizlikler. Dedikleri özellikte olanlar var zaten 500 liradan başlıyor.

Bir de çok araştırdım başka pek alternatif yok. Hani sessiz şık normal bir klavye bulmak için özel çaba sarf etmek daha fazla para ödemek o kadar saçma ki. Hep mekanik talebinden oluyor bu. Hay mekaniğinize de size de diyesi geliyor insanın. 😃

Hay ağzını yiyem aradığım yorum eyvallah.
 
Katılım
17 Mart 2020
Mesajlar
34
Yer
İstanbul / Ümraniye
Hocam direkt Rampage, Gamepower vb. kalitesiz markalara bulaşmayın.
Rampage konusunda haklısın fakat Gamepower konusunda bir açıklama yapayım. Gamepower Kizaru 7.1 Kulaklığını kullanıyorum 10 ay önce almıştım 410 tl gibi bir miktara ve hala daha sorunsuz çalışıyor. Mouse konusuna gelince Gamepower Ursa 10.000DPI adlı mouse kullanıyorum Yaklaşık 6 ile 5 ay öncesi almıştım yine hiçbir sorun yaşamadım. 400TL gibi bir miktara Corsairin dandik bir kulaklığını almaktansa riske girip boyut ve tasarım açısından bana hitap eden bu kulaklığı aldım. Bu teknolojik aletler konusunda hassas olmak lazım. Hor kullanmak ve kötü şans gibi bazı etkenler göz önünde bulundurulabilir. Kısacası kullanıyorum ve gayet memnunum fiyatına göre en iyi performansı verdiğini söyleyebilirim. Gamepower markasına bu kadar önyargılı yaklaşmak çokta akıl kârı değil.

Bunun yanı sıra Rampage markasına gelecek olursak Kulaklık ve Direksiyon seti almıştım ikiside dandik ve çöptü. Rampage gerçekten bu piyasanın en dandik markalarından olabilir o konuda size katılıyorum.
 

Nikobellic35

Centipat
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
1.421
Çözümler
3
Rampage konusunda haklısın fakat Gamepower konusunda bir açıklama yapayım. Gamepower kizaru 7.1 kulaklığını kullanıyorum 10 ay önce almıştım 410 TL gibi bir miktara ve hala daha sorunsuz çalışıyor. Mouse konusuna gelince Gamepower Ursa 10.000DPI adlı mouse kullanıyorum yaklaşık 6 ile 5 ay öncesi almıştım yine hiçbir sorun yaşamadım. 400TL gibi bir miktara Corsair'in dandik bir kulaklığını almaktansa riske girip boyut ve tasarım açısından bana hitap eden bu kulaklığı aldım. Bu teknolojik aletler konusunda hassas olmak lazım. Hor kullanmak ve kötü şans gibi bazı etkenler göz önünde bulundurulabilir. Kısacası kullanıyorum ve gayet memnunum fiyatına göre en iyi performansı verdiğini söyleyebilirim. Gamepower markasına bu kadar ön yargılı yaklaşmak çok da akıl kârı değil.

Bunun yanı sıra Rampage markasına gelecek olursak kulaklık ve direksiyon seti almıştım ikisi de dandik ve çöptü. Rampage gerçekten bu piyasanın en dandik markalarından olabilir o konuda size katılıyorum.

Hocam ben de Gamepower kullanıyorum. Gamepower bane Mouse'unu kullanıyorum bir ara saçma sapan takılmalar oluyordu Mouse'ta. Gamepower kulaklık alacağıma Corsair'in giriş seviyesi HS35'i aldım mutluyum. Sonuçta bir şey olsa bile arkasında sapasağlam Corsair garantisi var. HS35'in biraz malzeme kalitesi kötü olabilir çünkü hafif bir çatlama oldu ama bu bile Gamepower'ın en iyi kulaklıklarından iyi.
 
KS
Yusufuk

Yusufuk

Decapat
Katılım
29 Ağustos 2019
Mesajlar
40
Hocam memnun kalırsanız söyler misiniz? Şahsen önerdiğim bir üründen memnun kalınması beni çok mutlu ediyor.

Sabah geldi ürün elime uzun süre kullandım. Gerçekten bu kadar memnun bırakacağını düşünmemiştim. Tuşların geri itişi olsun, basış hissiyatı tam benim sevdiğim gibi(ağır basış severim). Tok bir sesi var gayet hoş sadece space bazı insanları rahatsız eder o da benim için sorun değil.
 
Yukarı