GeForce Now deneyimim

Vorplody

Decapat
Katılım
26 Ocak 2020
Mesajlar
2.312
Makaleler
3
Çözümler
15
Hocam ücretsiz versiyonu zaten var. Bence 50 TL gayet iyi. 30 gün boyunce 50 TL'ye RTX ve sınırsız oyun deneyimi için değer.
Var da bir saatlik oturum oluyomuş. PC'si olmayan adam belli bir miktar ödeyip doya doya oynamak ister. PC'si olanlar ama benim gibi tablet veya telefonuna bağlayıp tadımlık oyun oynamak isteyenler, ücretsiz olanı kullanır bence. Witcher 3 var mesela bende ama hikayeli oyunları sevmediğimden sadece iki saat oynamıştım. Bu sistemle beraber gamepadimi tablete bağlayıp tabletten oynamak zevkli olurdu.
 

Measterpo

Centipat
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
1.340
Makaleler
2
Çözümler
16
Saati 2 TL'den 6 saat 12 TL yapar haftada 3 kere gitsen 12*3'ten 36 lira yapar yani gayet uygun bir fiyatı var. Ama kim bir günde 6 saat internet kafede oynar orası kişiye kalmış.
Sağlam bir bilgisayarı olan hangi internet kafe saatini 2 TL`de tutuyor ki? Haftada neden 3 kere gidiyorsunuz? GeForce Now`da istediğiniz gün, istediğiniz saatte oynayabildiğiniz için 12*7 yapmanız gerekmiyor mu, eşit bir kıyaslama olması için?
Ama internet kafedeki oyunlar için sadece hesap açmanız yeter GeForce Now için hem 50TL hem iyi internet hem de oyuna sahip olmanız gerekiyor.
İyi internet konusunda haklısınız, yapılabilecek bir şey yok. 50TL gerekmiyor, ben Cyberpunk`ın sokak çocuğu bölümünü GeForce Now üzerinden bitirdim, bedava hesap ile. Oyuna sahip olmadan nasıl oynamayı planlıyorsunuz?
 
Son düzenleme:

Gorsant

Picopat
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
326
Yer
Anime kızlarının yanı
Sağlam bir bilgisayarı olan hangi internet kafe saatini 2 TL'de tutuyor ki? Haftada neden 3 kere gidiyorsunuz? GeForce Now'da istediğiniz gün, istediğiniz saatte oynayabildiğiniz için 12*7 yapmanız gerekmiyor mu, eşit bir kıyaslama olması için?

İyi internet konusunda haklısınız, yapılabilecek bir şey yok. 50TL gerekmiyor, ben Cyberpunk'ın sokak çocuğu bölümünü GeForce Now üzerinden bitirdim, bedava hesap ile. Oyuna sahip olmadan nasıl oynamayı planlıyorsunuz?

Zaten kaba bir hesaplamaydı yani tek amacım GeForce Now'ın daha karlı olduğunu göstermekti sizin kadar ayrıntıya girmemiştim.
 
Yukarı