Godot Engine 3D nasıldır?

Yayınlama ücreti yok (sadece steam para alıyor.) 3000 dolar ve üstü kazanırsan %5 alıyorlar.Pro sürümü de yanlış değilsem ücretsiz oldu.Çok büyük projelerle başlamayın ve aklınızda para kazanmak olmasın yoksa hiçbir şey yapamazsınız.Kolay bir şey değil.Önerim C# öğrenmeye başla aynı anda Unity'nin arayüzünü öğren.Oyun yapmaya yavaşça başla.Küçük projelerden büyüklerine yavaşça gidebilirsin.Birkaç yıla Steam'e oyun çıkaracak düzeye gelirsin.

UE4 %5 alıyor.Hukuki bir sorun olmaz.
C# biliyorum biraz ama oyun üzerinde kullanmadım hiç. Robotikte falan kullandım. Udemy'den ders almayı düşünüyorum
 
Unity sana oyun yaparken her şeyi veriyor silah, harita vb. ayrıcda 100.000 dolara ulaşmadıkça para almıyor ulaşsanda %5 gibi bir şey alıyor.
100.000 TL'ye ulaşınca unity hukuki yollara başvuruyor diye okumuştum bir makalede. Pro sürümü almak gerekiyormuş sanırım. Bu arada modellemeleri elim yatkın olduğu için ben yapacağım grafik tabletim vs. var. Blender falan kullanmayı biliyorum.
Katılıyorum, sadece bp sistemi bile unity'nin önüne geçiriyor ama mobil oyun için unity daha iyi oluyor.
PC için yapacağız.
 
C# biliyorum biraz ama oyun üzerinde kullanmadım hiç. Robotikte falan kullandım. Udemy'den ders almayı düşünüyorum
Çok zor değil ama kodlama öğrenmek istemiyorsan ve arkadaşın kodlama bilmiyorsa ve öğrenmek istemiyorsa Unreal Engine 4'de ki blueprint sistemine bakın.
 
100.000 TL'ye ulaşınca unity hukuki yollara başvuruyor diye okumuştum bir makalede. Pro sürümü almak gerekiyormuş sanırım. Bu arada modellemeleri elim yatkın olduğu için ben yapacağım grafik tabletim vs. var. Blender falan kullanmayı biliyorum.
Bu arada zaten 100.000TL kazanırsan Unity'e para vermek seni etkilemez ki?
 
Blueprint(bp) sistemi ile C++ kodu yazmaya gerek kalmıyor. İşini kod blokları ile hallediyorsun.

Epic Games'ten nefret ediyordum ama UE4 ve BP sistemi sevdirdi kendilerini.😂
Scratch gibi mi?
şöyle;
1594283861965.png
 

Geri
Yukarı