GX900 LASER veya Tt eSPORTS Saphira

HighPixel

Kilopat
Katılım
23 Mayıs 2012
Mesajlar
2.510
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
808
Yer
Marmaris / Adana / Osmaniye
A

Anıl Sezer

Ziyaretçi
Aslında bunlar daha çok kişiye bağlı. Mouse, klavye, kasa vs. Bu tip parçaları kişi nasıl rahat edecekse seçmeli. Eliniz nasıl alışmışsa, göz zevkinize bağlı yani daha çok. Kalite de önemli tabi. Logitech zaten hepimizin bildiği gibi kaliteli bir marka. Ancak seçim sizin.
 
KS
HighPixel

HighPixel

Kilopat
Katılım
23 Mayıs 2012
Mesajlar
2.510
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
808
Yer
Marmaris / Adana / Osmaniye
Kenar tuşları abartmaya gerek yok aslında. Daha çok LoL ağırlıklı oynuyorum ama Crysis 3 ile akşamlarımı bitiriyorum. Sabit bi oyun zevkim yok, mesel şu anda Grid 2'yi indiriyorum. Bu fiyat çerçevesinde kullandığınız ürünler var mı?

- - - Güncellendi - - -

2 fare arasında kaldım. Hangisini almalıyım?

RoG serisinden olması benim için çok güzel.
VATAN COMPUTER - ASUS - GX900 LASER GAMING MOUSE - RED - Mouse

Veya maksimum 130TL civarı olan başka bir fare. Hadi bakalım. Net cevap aldığım zaman siparişini vereceğim.
2. mouse optikmiş. Elim biraz büyük benim. Onu sildim arkadaşlar.
 
A

Anıl Sezer

Ziyaretçi
Maalesef öyle bir ürün kullanmıyorum. 20 Liraya 2 yıl önce Darty'den kablosuz mouse almıştım onunla idare ediyoruz. :D Telefon alıcağım için yakında yeni şeyler almıyorum. Yoksa bayramdan sonra G300 alacaktım.
 
A

Anıl Sezer

Ziyaretçi
Ben de çok seviyorum G103'ü ancak şu telefonu falan hallettikten sonra alırsam G105+G300 düşünüyorum. G105 daha şık geliyor. Aydınlatması vs.
 
Yukarı