Rehber HOI4 No Step Back medium tank design

Pluxy01

Megapat
Katılım
11 Kasım 2016
Mesajlar
5.685
Çözümler
33
Yer
İstanbul
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhabalar. Malumunuz üzere yeni DLC'de tanklar epey karıştı, ben de araştırdığım farklı kaynaklardan hareketle en optimal olduğunu düşündüğüm medium tankı tasarladım.

Radar hariç 1940 yılının teknolojileri kullanılmış, doktrin fullenmiştir.

Ekran Resmi 2021-11-30 14.44.23.png

Ekran Resmi 2021-11-30 14.45.53.png

Production cost fazla, ama delemeyeceği tank (hayvan gibi Armor basıp 2 km/h hızında giden heavyler hariç), delinebileceği anti tank piyade yoktur (İngiliz misal).

Ha unutmadan, neden 42 width yaptın diyenler olacaktır. Şöyle izah edeyim, plainsin combat widthi 90, Forest'in 84 ve hillsin 80 oldu. Asıl çatışma Rus cephesinin ormanlarında veya Fransa'nın orman üzerindeki fallback linesinde olacağı için combat widthi Forest'e göre ayarlamak daha mantıklı. SPAA yerine motorised aa koymamın nedeni daha daha fazla stat vermesi.

Yorumlarınız veya önerileriniz varsa lütfen belirtin.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Organizasyon çok düşük geldi bana fakat elinize sağlık.

Motorize yerine Mekanize kullanılabilir.
Teşekkür ediyorum.

42 org normalin de üstünde, normalde 35-40 tavsiye ediliyor. Ama production zaten zor olduğu için daha fazla tank koymak istemedim.

İlk Fransa'da kullanılacak diye motorizesiz halini koydum, dediğiniz gibi Sovyet savaşından önce motorizeye dönülür.
 
Tank.png


Benim bu şekilde daha çok hoşuma gidiyor. Hem yavaş tank sevmiyorum hem de reliability çok düşük olmasın istiyorum. Belki görmemişsinizdir reliabilitynin düşük olması yeni güncellemede birliklerde org regain düşürüyor ve hava şartlarının getirdiği organizasyon debufflarının artmasına sebep oluyor. Eğer reliability yüksekse savaşın sonunda kaybettiğiniz ekipmanın bir kısmı ya da tamamı sanırım size geri veriliyor burada yüksek olmasından kasıtları tam olarak ne bilmiyorum. Aynı zamanda tank dizaynınızı tank üreticisi almadan yapmışsınız o da gözümden kaçmadı. Tabii bu benim hoşuma giden dizayn multi lobilerin piri olmuş insanların dizaynlarını görmek lazım Tommykay ve Maxmarine gibi.
 
Son düzenleme:
Eki Görüntüle 1230281

Benim bu şekilde daha çok hoşuma gidiyor. Hem yavaş tank sevmiyorum hem de reliability çok düşük olmasın istiyorum. Belki görmemişsinizdir reliabilitynin düşük olması yeni güncellemede birliklerde org regain düşürüyor ve hava şartlarının getirdiği organizasyon debufflarının artmasına sebep oluyor. Eğer reliability yüksekse savaşın sonunda kaybettiğiniz ekipmanın bir kısmı ya da tamamı sanırım size geri veriliyor burada yüksek olmasından kasıtları tam olarak ne bilmiyorum. Aynı zamanda tank dizaynınızı tank üreticisi almadan yapmışsınız o da gözümden kaçmadı. Tabii bu benim hoşuma giden dizayn multi lobilerin piri olmuş insanların dizaynlarını görmek lazım Tommykay ve Maxmarine gibi.
Evet tank designeri koymayı unutmuşum ama oyunda denediğimde gayet iyi bir sonuç aldım. Hızı 8 km/h tutmamın sebebi mekanizenin max o hızda gidiyor olması. Yoksa hız tabiki de önemlidir. Sizin designinize baktığımda ise dikkatimi çeken piercing değeri oldu. 90 piercing ile multilerde rakip tankı delmeniz çok zor. Keza hard attack da çok düşük. Ama singleda kullanılabilir bir model. Reliebility muhabbetini de pek bilmiyorum, 80'in altına çok inmedikçe iyidir mantığıyla gittim. Maxmarine de aynı şekilde yapmış.
 
Merhabalar. Malumunuz üzere yeni DLC'de tanklar epey karıştı, ben de araştırdığım farklı kaynaklardan hareketle en optimal olduğunu düşündüğüm medium tankı tasarladım.

Radar hariç 1940 yılının teknolojileri kullanılmış, doktrin fullenmiştir.



Production cost fazla, ama delemeyeceği tank (hayvan gibi Armor basıp 2 km/h hızında giden heavyler hariç), delinebileceği anti tank piyade yoktur (İngiliz misal).

Ha unutmadan, neden 42 width yaptın diyenler olacaktır. Şöyle izah edeyim, plainsin combat widthi 90, Forest'in 84 ve hillsin 80 oldu. Asıl çatışma Rus cephesinin ormanlarında veya Fransa'nın orman üzerindeki fallback linesinde olacağı için combat widthi Forest'e göre ayarlamak daha mantıklı. SPAA yerine motorised aa koymamın nedeni daha daha fazla stat vermesi.

Yorumlarınız veya önerileriniz varsa lütfen belirtin.
Harika.
Evet tank designeri koymayı unutmuşum ama oyunda denediğimde gayet iyi bir sonuç aldım. Hızı 8 km/h tutmamın sebebi mekanizenin max o hızda gidiyor olması. Yoksa hız tabiki de önemlidir. Sizin designinize baktığımda ise dikkatimi çeken piercing değeri oldu. 90 piercing ile multilerde rakip tankı delmeniz çok zor. Keza hard attack da çok düşük. Ama singleda kullanılabilir bir model. Reliebility muhabbetini de pek bilmiyorum, 80'in altına çok inmedikçe iyidir mantığıyla gittim. Maxmarine de aynı şekilde yapmış.
Hocam single'da kullanılamıyorsa nerde kullanılacak zaten.
 
Motorize için bir şey diyemiyorum ama mekanizeler artık varyantlanıyor. Tankı hız konusunda ileriye dönük olarak düşündüm mekanizeyi varyantlayıp hızlandırabilirsiniz.
Tank.png

1940 teknolojisine göre farklı bir şey olmadığına eminsiniz değil mi çünkü her şeyi sizinle aynı yapmama rağmen hard attack ve piercing sizden yine düşük fakat soft attack sizden fazla. Acaba gözümden kaçan bir yer mi var.

Edit: Medium tank topu değil tank destoyer topu koymuşsunuz şimdi fark ettim.
Tank.png

Tank destroyer olan bir tankı ben bu şekilde yapardım. Modeline ve adına aldanmayın top tank destoyer topu olduğundan dolayı rolünü ve modelini bu şekilde değiştirdim. Hem production cost düştü hem de piercing daha yüksek oldu. Small cannon ekleyip değerleri 2-3 arttırmak mantıksız geldi bana çünkü tank destoyer'in amacı tank delmektir.
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Geri
Yukarı