Ücretsiz İngilizce Çeviri Yapılır

Dostum nefes alacak vaktim yok helal olsun. Keşke benimde zamanım olsa sıkılsam. Hayat sana güzel.

Güzel konu "Ücretsiz" olması beni benden aldı. :D

Ben de çevirmek istiyorun banane banane :D

Canım sıkıldı, İngilizceyi de unutmayalım. Ödevler hariç İngilizce metin ve videoları çevirebilirim. İngilizcem çok iyidir, İngilterede yaşadım, hangisi olduğunu söylemeyeyim ama bir Amerikan Lisesinde okudum.
Hocam acilen bunları çevirebilir misiniz rica etsem ve konuyu hortlattığım için özür dilerim ama gerçekten acil.
  • Soru: Hello. So if I buy a P7-C1 Pro I can run all the RGB off of my motherboard, I don't need to use the P7-H1? Or can I output to the H1 from my motherboard and it resends the RGB signal to all the devices?
  • Cevap: Thats correct ts up to you if you want to use the HUB, if you dont want you just need to connect the RGB cables directly to the RGB Out of your motherboard.

Soru'nun İngilizcesi iyi değil. O nedenle birebir çeviri yapamam ancak basitçe çeviririm. Olay şu:
Merhaba. Eğer bir P7-C1 Pro alırsam tüm RGB'yi anakartımdan çalıştırabilirim ve P7-H1'i kullanmam değil mi? Ya da anakartımdan H1'e sinyal gönderirsem o da RGB sinyali tüm cihazlara tekrar gönderir mi?
Bu doğru, HUB'ı kullanmak size kalmış. Eğer istemiyorsanız RGB kablolarını direkt olarak anakarttaki RGB çıkışına bağlayın.
Bu arada hortlatmak değil, bunu yapmanızı isterim. Sıkıntıdan Dan Brown kitaplarını çevirmeye başladım.

Son düzenleme:
Hocam acilen bunları çevirebilir misiniz rica etsem ve konuyu hortlattığım için özür dilerim ama gerçekten acil.
  • Soru: Hello. So if I buy a P7-C1 Pro I can run all the RGB off of my motherboard, I don't need to use the P7-H1? Or can I output to the H1 from my motherboard and it resends the RGB signal to all the devices?
  • Cevap: Thats correct ts up to you if you want to use the HUB, if you dont want you just need to connect the RGB cables directly to the RGB Out of your motherboard.
Sorunun İngilizcesi iyi değil. O nedenle birebir çeviri yapamam ancak basitçe çeviririm. Olay şu:
Merhaba. Eğer bir P7-C1 Pro alırsam tüm RGB'yi anakartımdan çalıştırabilirim ve P7-H1'i kullanmam değil mi? Ya da anakartımdan H1'e sinyal gönderirsem o da RGB sinyali tüm cihazlara tekrar gönderir mi?
Bu doğru, HUB'ı kullanmak size kalmış. Eğer istemiyorsanız RGB kablolarını direkt olarak anakarttaki RGB çıkışına bağlayın.
Anladım teşekkür ederim. Hocam ayrıca RGB' den anlıyorsanız Aura Sync ile tüm sistemi senkrozine kullanma konuma bakar mısınız?
Canım sıkıldı, İngilizceyi de unutmayalım. Ödevler hariç İngilizce metin ve videoları çevirebilirim. İngilizcem çok iyidir, İngilterede yaşadım, hangisi olduğunu söylemeyeyim ama bir Amerikan Lisesinde okudum.
Hocam merhaba. Şu metni çevirebilir misiniz acaba acil?
(once you download and unpackage the zip file, go into the folder titles IO. Each of the files titled ASIO, go into the properties and at the bottom click to unblock them. once you do that, go back out into the main file, right click on setup.exe and run it is an administrator. after the reboot, right click on the aura program, run that as an admin as well, and hopefully it will work. This is the only way it would work for me. My motherboard and Ram populated for me after that.)

Son düzenleme:

Geri
Yukarı